 |
קלאבמרקט מגבירה את מלחמתה ברשתות הפרטיות: החברה הופכת את רשת ג'מבו לרשת עצמאית - כך נודע למעריב. במסגרת המהלך, הוקמה מעין מינהלת עצמאית לג'מבו, שכוללת מנהל תפעול ומנהל מסחרי עצמאיים, שיתמקדו בפעילות של ג'מבו בלבד. בעבר, קלאבמרקט ניהלה את סניפי הרשתות שלה (קלאבמרקט, חצי קופה, זול פה), ובכללם את סניפי ג'מבו, בצורה אזורית, כאשר כל הסניפים בכל אזור היו נתונים לניהולה. יעקב גינצבורג, מנכ"ל קלאבמרקט אישר את הידיעה. הרשתות הפרטיות מהוות את עיקר "כאב הראש" של הרשתות הגדולות, מאחר שבמרבית המקומות שבהם נפתח סניף של רשת פרטית, ישנה נדידה של לקוחות לכיוונו. הרשתות הפרטיות יוצרות בעיה קשה לרשתות השיווק, בעיקר משום שהתדמית שלהן זולה ומשום שהמחירים שלהן קבועים לרוב, ולא "מזגזגים". כיום פועלים 16 סניפים של ג'מבו, שכל אחד מהם נמצא על שטח של כ-5,000 מ"ר. בכל רשתות קלאבמרקט יש 122 סניפים. לפני מספר שבועות ביצעה קלאבמרקט ניסיון נוסף לתת מענה לרשתות הפרטיות, כאשר הקימה במרכז הקניות בצומת בילו סניף ניסיוני שנקרא השוק של מוטי-השם, שניתן מאחר שלמנהל הסניף קוראים מוטי, היה אמור לתת לקהל תחושה שמדובר בסניף של רשת פרטית. באחרונה התרחבה פעילות הרשתות הפרטיות גם לאזורים שבהם לא היתה אופיינית, כדוגמת אזור השרון, כאשר לפני זמן מה נפתח יד יצחק בכפר-סבא, ובקרוב צפוי להיפתח סופר רמה ברעננה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|