 |
חברת זיתא, יצרנית שמן הזית הגדולה בישראל, משיקה שמן זית חדש המוגדר "מתאים לכל". המיוחד בשמן זה הוא שהוא עובר זיכוך, וכך הופך לשמן המתאים גם לבישול ולטיגון, מבלי חשש לעישון ושריפה, ולא רק לתיבול. השמן, שפותח בזיתא במשך שנה, יהיה זול ב-10% בשלב זה ממחירי שמן הזית המקובלים בשוק. אמיר גור-לביא, מנכל זיתא, אמר: "השקת שמן הזית החדש היא מהלך חשוב ואסטרטגי לענף שמן הזית בישראל. ממחקרי צרכנים שערכנו, עולה כי הצרכן הישראלי מוקיר את סגולות שמן הזית הן בהיבט הקולינרי והן בהיבט הבריאותי, אך נמנע עד כה בשימוש נרחב בשמן הזית בשימושים השונים במטבח: בישול וטיגון. לפי מחקר שוק שעשינו, 63% מהנשאלים היו מעדיפים לרכוש שמן זית אחד שמתאים לכל השימושים במטבח. בכך, למעשה, אנו מאמינים כי נגדיל את הצריכה גם במטבח ובשוק הישראלי". את ההשקה של שמן זית "מתאים לכל" ילווה קמפיין פרסום בהיקף 400 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום רגב-קביצקי. שמן זית החדש משווק בשני גדלים: בקבוק של 630 מ"ל נמכר במחיר 23 שקל, וזוג בקבוקים נמכר במחיר של כ-40 שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|