ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שופרסל עלית ולובה יוצאים במבצע משותף
ימכרו כרטיסי קולנוע במחיר של 19.9 שקל על כל קניה של מוצרי עלית במחיר של 19.9 שקל וכפולותיו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/7/2004 12:00
משווקת המזון שופרסל, ויצרנית המזון, עלית, יוצאות במבצע משותף. במסגרת המבצע, כל מי שרוכש ברשתות שופרסל, היפרנטו, קוסמוס ומחסני מזון ממגוון מוצרי עלית, אנרג'י ויד מרדכי בסכום של 19.90 שקל וכפולותיו, מוסיף 19.90 שקל ומקבל כרטיס כניסה לסרט ברשת ג.ג., בכל רחבי הארץ לכל הסרטים , בכל ימות השבוע. המבצע אמור להיות בתוקף עד ה- 9/8/04.
 
את המבצע ילווה קמפיין פרסומי אשר יכלול בין השאר סרטון טלוויזיה באורך של 30 שניות בכיכובה של הקופאית "לובה". הסרטון צפוי להיות משודר בערוצים 2 ו-10. כמו כן יכלול הקמפיין פרסום בנקודות מכירה של שופרסל, ובבתי הקולנוע של ג.ג. היקף הקמפיין נאמד בכ-800 אלף שקל.
 
יש לציין, כי לפני כשלושה חודשים ניהלו רשת שופרסל, הנשלטת על ידי איש העסקים נוחי דנקנר, ויצרנית המזון שטראוס-עלית, מאבק עסקי, במהלכו אף איימה הקמעונאית שלא לשווק את מוצריה של שטראוס. המאבק הזה הסתיים בסופו של דבר בטוב, כאשר השתיים התחייבו להעמיק את שיתוף הפעולה בינהן - אותו ניתן לראות בדמותו של הקמפיין המדובר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...