ראשי > כלכלה > כלכלה בארץ > כתבה
בארכיון האתר
רק שתי קבוצות צפויות לגשת למכרז נתיב האגרה מנתב"ג לת"א
בראש קבוצה אחת עומד קואופרטיב אגד, שמנהל מגעים עם חברת דרך ארץ, מפעילת כביש 6 (חוצה ישראל). בקרב המתמודדות האחרות מעורבות החברות שפיר הנדסה, תה"ל וחברת התשתיות טר ארמה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
ליאור ברון
20/7/2004 8:53
אכזבה באוצר: להערכת המשרד, רק שתי קבוצות של משקיעים צפויות להתמודד במכרז להקמת כביש אגרה מהיר מנתב"ג לנתיבי איילון, שפורסם באחרונה על-ידי משרדי האוצר והתחבורה. על הפרויקט, שעלותו מוערכת ב-250 מיליון שקל, מפקחת חברת כביש חוצה ישראל. עד כה רכשו 4 קבוצות את מסמכי המכרז, ובנוסף, קבוצה חמישית שוקלת אף היא להתמודד בפרויקט.
 
בראש קבוצה אחת עומד קואופרטיב אגד, שמנהל מגעים עם חברת דרך ארץ, מפעילת כביש 6 (חוצה ישראל). בקרב המתמודדות האחרות מעורבות החברות שפיר הנדסה, תה"ל וחברת התשתיות טר ארמה.
 
כמו כן, חברות האוטובוסים דן ומטרופולין בוחנות הצטרפות לאחת הקבוצות. גורמים בממשלה העריכו אתמול כי אם לא יצטרפו עוד מתמודדות למכרז, עשויה הממשלה לבצע שינויים נוספים בתנאיו. ועדת המכרזים לפרויקט נתיב האגרה המהיר, בראשות סגן החשב הכללי צבי חלמיש, הודיעה אתמול על דחיית הגשת ההצעות לשלב המיון המקדים לפרויקט ב-10 ימים, לתאריך 18 באוגוסט.
 
החלטת הוועדה התקבלה בעקבות מספר שינויים שבוצעו בתנאי המכרז, שנועדו לעודד הצטרפות של מתמודדים נוספים. בין השאר, התחייבה המדינה להשתתף בעלויות של המתמודדים גם אם המכרז יבוטל לבסוף. נתיב האגרה ייסלל לאורך כ-13 ק "מ מנתב"ג למחלף קיבוץ גלויות, כאשר תחבורה ציבורית אמורה לנסוע בנתיב האגרה בחינם ואילו הנסיעה ברכב פרטי תהיה בתשלום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

בארץ
פסיקה עקרונית: תושבי המושב הם בעלי הקרקע  
אגד לא תעסיק יותר נהגים בחוזה אישי  
אחרי 3 רבעונים רצופים של ירידות - ענף הנדל"ן מתייצב  
עוד...