ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שמן מקפיאה את השקת המרגרינה החדשה בגלל הפיקוח על המחירים
מנכ"ל החברה בעז צפריר: כל עוד לא הוסר הפיקוח, לא תצמח כדאיות כלכלית מהמוצר החדש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן ויעל גרוס
20/7/2004 9:14
מי שחיכה למרגרינה החדשה של שמן תעשיות, ייאלץ לחכות. הפיקוח על מחירי המרגרינה הביא את החברה לדחות את השקת המרגרינה שפותחה לשוק הפרטי - כך נודע למעריב. מנכ"ל החברה, בעז צפריר, אישר הידיעה ומסר כי המרגרינה אמורה להיות מוצר
פרימיום.
 
לדבריו, כל עוד יש פיקוח על המחירים אין טעם להשיק את המרגרינה שכן לא תצמח ממנה כדאיות כלכלית. בשמן מעריכים כי הפיקוח יוסר בעתיד הלא רחוק, ואז המרגרינה, שבפיתוחה הושקעו כ-12 מיליון שקל, תצא לשוק.
בדרך לכיבוש
בשלב זה השיקה שמן תעשיות מרגרינה מתוצרתה לשוק המוסדי-תעשייתי. היקפו של שוק זה נאמד ב-100 מיליון שקל, והוא כולל מאות מפעלי מזון וקונדיטוריות ברחבי הארץ. שמן מתכוונת לכבוש 20%-15% משוק זה תוך כשנה וחצי.
 
זו הפעם הראשונה מזה 10 שנים ששמן מייצרת מרגרינה. בעבר הרחוק ייצר מפעל בבעלותה (עץ הזית) מרגרינה לשוק המוסדי בארץ, אך הוא הפסיק לייצרה לפני יותר מ-10 שנים . לדברי צפריר, המרגרינה החדשה פותחה על-ידי שמן בשיתוף החברות הדניות דניסקו וגסטנברג. לדברי מנכ"ל החברה, מדובר במרגרינה מיוחדת וחדשנית שהמיוחד בה הוא האפשרות לשילוב אופטימלי בבצקים והיכולת להתאימה לדרישות הקונדיטוריות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...