 |
הצריכה הפרטית ממשיכה להשתפר. ברבע השני של השנה (חודשים אפריל-יוני) נרשמה עלייה של 4.4%, בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 4% ברבע הראשון של השנה (ינואר-מרס), כך עולה מנתוני המגמה (בנטרול השפעות שמחוץ למערכת הסחר) שמפרסמת הלמ"ס. העלייה במכירות מגיעה לאחר שנה רציפה של מגמת עליות בין יוני 2003 ליוני 2004. במהלך שנה זו עלו מכירות רשתות השיווק בשיעור של 5.2%. מתוכן עלו המכירות בשיעור של 2.1% מאז תחילת 2004. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על פי נתוני המגמה, ירידה של 0.8% בחישוב שנתי ברבע השני של השנה, בהמשך לירידה של כ-2% בחישוב שנתי ברבע הראשון של השנה. למרות מגמת הירידה בשנה האחרונה בחודש יוני עלו מכירות מוצרי המזון בשיעור של 0.1% על פי נתוני המגמה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|