 |
מותג הנעליים בירקנשטוק יוצא לראשונה בקמפיין פרסום, בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, יכלול טלוויזיה ועיתונות, בכיכובו של הרקדן-דוגמן חנן מרציאנו. הסרטון מציג משחק מילים על שם המותג "בירקן-שטוק" (שתוק), מתוך רעיון להטמיע את השם. המותג משווק בישראל זה שמונה חודשים, אמצעות חברת I.A בבעלות איש העסקים רוני אירני ובעלי המרכז הבריאותי לכף הרגל, אבי אבידור. מהחברה נמסר כי "בשלושת החודשים האחרונים נרשם גידול של כ-200 אחוז במכירות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|