ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בירקנשוטק בקמפיין פרסום ראשון
מותג הנעליים משווק בישראל מזה שמונה חודשים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
25/7/2004 12:49
מותג הנעליים בירקנשטוק יוצא לראשונה בקמפיין פרסום, בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, יכלול טלוויזיה ועיתונות, בכיכובו של הרקדן-דוגמן חנן מרציאנו.
 
הסרטון מציג משחק מילים על שם המותג "בירקן-שטוק" (שתוק), מתוך רעיון להטמיע את השם.
 
המותג משווק בישראל זה שמונה חודשים, אמצעות חברת I.A  בבעלות איש העסקים רוני אירני ובעלי המרכז הבריאותי לכף הרגל, אבי אבידור.
 
מהחברה נמסר כי "בשלושת החודשים האחרונים נרשם גידול של כ-200 אחוז במכירות".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...