ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סקר חדש מגלה כי בנים מטפחים את שיערם יותר מבנות
מהנתונים עולה כי המוצרים הפופולריים ביותר לשימוש בתחום מוצרים לטיפוח השיער הם ג'ל וקרם לחות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שגית פסטמן
11/8/2004 9:53
עוד מיתוס עתיק יומין מתנפץ לו: בנים משקיעים היום יותר מבנות בטיפוח השיער. נתון מפתיע זה עולה ממחקר שנערך מטעם חברת נטורל פורמולה, באמצעות חברת כלים שלובים, בקרב 300 בני נוער בני 18-12.
 
לפי המחקר, 73% מהבנים משקיעים בשיער ראשם לעומת 72% מהבנות. כמו כן, מהנתונים עולה כי המוצרים הפופולריים ביותר לשימוש בתחום מוצרי נישה לטיפוח השיער, בקרב קהל הצעירים, הם ג'ל (31%) וקרם/קרם לחות (30%), כאשר בנות, באופן ספציפי, משתמשות הכי הרבה במסיכת טיפוח לשיער (18%) ובקרם לחות (17%).
 
על-פי הסקר, נראה כי השוק עדיין אינו ממוצה, כיוון ש-24% מבני הנוער אינם משתמשים במוצרי טיפוח לשיער כלל. הסקר נעשה במסגרת ההשקה המחודשת של מוצרי נטורל פורמולה. כל אריזות המוצרים עוצבו מחדש, על מנת לבדל את הקטגוריות השונות של מוצרי החברה. בנוגע להרגלי הצריכה של בני הנוער, מהסקר עולה כי תדירות השימוש הנפוצה ביותר במוצרי טיפוח השיער עומדת על שימוש יומיומי (65%), כאשר רק 20% משתמשים במוצרים מספר פעמים בשבוע בלבד.
 
ההחלטה בנוגע לרכישת המוצרים הינה לרוב עצמאית (84%). שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער בישראל נאמד ב-645 מיליון שקל בשנה. קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ-135 מיליון שקל בשנה וקטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ-350 מיליון שקל בשנה ומוכרת כ-30 מיליון מוצרים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...