 |
הרבוע הכחול הינה הרשת הקמעונאית בעלת היקף המכירות הגדול ביותר, עם נתח שוק של למעלה מ-25.3%, כך עולה מדו"ח נילסן לחודש יולי 2004. תוצאות דו"ח נילסן לחודש יולי 2004 מאששות את המגמה המסתמנת גם מתוך הדוחות הכספיים שפורסמו בשבוע שעבר. בתוצאות החציון הראשון לשנת 2004 נרשם גידול של 2.7% בהכנסות, לאחר שנתיים של ירידה. מנתוני הדו"ח עולה שיפור של 26.5% ברווח הגולמי, גידול של 30% ברווח התפעולי. הרווח הנקי שנרשם ברבעון השני של 2004 הסתכם לסך של כ- 20.2 מיליוני שקל. לדברי גיל אונגר, מנכ"ל הרבוע הכחול "תוצאות טובות אלה אינן בגדר הפתעה עבורנו. אלה הן תוצאה ישירה של האסטרטגיה שנקטנו בה. אין לי ספק שאחרי השלמת תהליך כינוס המותגים וההתמקדות בשלושת המותגים מגה, סופר סנטר ושפע שוק, כמו כן הרחבת שטחי המכירה שלהן, תמשיך ותעמיק צמיחת הרשת" אונגר מוסיף כי "אנו נמצאים רק בתחילתה של דרך, ולפנינו עוד דרך ארוכה". הרבוע הכחול הינה רשת קמעונאית מהגדולות בארץ, לה 170 סניפים תחת מותגי מגה, סופר סנטר ושפע שוק, ברחבי הארץ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|