 |
איקאה בוחנת כניסה לתחום השיווק הישיר למגזר העסקי - כך נודע למעריב. כחלק מהמהלך, איקאה עשויה להקים חטיבת שיווק, שירות ולוגיסטיקה נפרדת ללקוחות עסקיים, ולהציע להם מבצעים מיוחדים. איקאה מבקשת להיכנס בכך לתחום חדש, לאחר שכמעט מיקסמה את יכולת מכירותיה למגזר הפרטי. איקאה תבצע בכך מהלך דרמטי מול חברות המתמחות בשיווק ריהוט משרדי לעסקים, דוגמת רשת אופיס דיפו. עד כה איקאה לא עסקה בשיווק ישיר ללקוחות עסקיים, למרות שבחנות ישנה מחלקה גדולה לריהוט ולציוד משרדי. דוד בונדי, יו"ר איקאה ישראל, אישר את המידע ואמר כי "אכן ישנה בחינה של ערוץ מסחרי ישיר לעסקים. יש לנו צוות חושב ואמביציוזי בראש החברה וזה אחד מהרעיונות שעולים". לדבריו בונדי, בניגוד לתחזיות, השנה היתה עלייה ריאלית במכירות איקאה בישראל. בונדי סירב להתייחס לנתונים כספיים, אולם על-פי הערכות שפורסמו בעבר, המכירות לשנת 2003 עמדו על כ-320 מיליון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|