 |
/images/archive/gallery/107/812.jpg מטוס בריטיש איירוויס
צילום: איל קמיר  |
|
לקוחות בריטיש איירווייס ידפיסו את הכרטיס למטוס בבית |
|
לפני כשנה הציגה החברה חידוש כאשר איפשרה לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" לבצע בידוק באמצעות האתר |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
עמי אטינגר 31/8/2004 8:56 |
|
|
|
|
 |
חברת בריטיש איירווייס מפעילה לראשונה בישראל שירות המאפשר לנוסעי החברה להדפיס את כרטיס העלייה למטוס בביתם. ישראל נבחרה להיות אחת המדינות הראשונות בעולם שבהן משיקה החברה שירות זה. "השירות החדש יאפשר לנוסעים לקצר את זמן ההמתנה ואת הצורך לעמוד בתורים ארוכים בנמל התעופה, לאחר שיבצעו את תהליך הבידוק (צ'ק אין) במחשב בבית", מסבירה יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל. לפני כשנה הציגה החברה חידוש כאשר איפשרה לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" (ה Executive Club) שלה לבצע תהליך של בידוק באמצעות אתר האינטרנט שלה. עתה מוסיפה בריטיש איירווייס לשירות זה את האפשרות להדפיס בבית את כרטיס העלייה למטוס. נוסעים עם מטען יד בלבד יוכלו להגיע לנמל התעופה עם כרטיס הטיסה, כרטיס העלייה למטוס שהודפס בביתם, לבצע בידוק בטחוני מהיר, ולעלות לטיסה. נוסעים שיגיעו עם מזוודות ימסרו אותן בדלפק מיוחד של בריטיש איירווייס למסירה מזורזת של מזוודות- Fast Bag Drop. כרטיס העלייה למטוס המודפס בבית הלקוח כולל ברקוד ייחודי, אשר ייסרק על-ידי דיילי בריטיש איירווייס לפני העלייה למטוס ויושווה לנתונים הנמצאים במערכת ההזמנות של החברה. כדי להשתמש בשירות החדש יש להיכנס לאתר האינטרנט של בריטיש איירווייס (מי שאינו חבר מועדון או לא רשום באתר, צריך להירשם אליו), בכתובת: www.ba.com, להיכנס למדור Manage My Booking, לבצע בידוק לטיסה (Online Check In) ולבחור את המושב במטוס. יש להדפיס את הכרטיס עם הברקוד בכל מדפסת המחוברת למחשב ולהגיע עם הדף המודפס והדרכון לנמל התעופה. נוסעים בטיסות המשך מלונדון ליעדים אחרים יצטרכו לגשת לדלפקי הבידוק של בריטיש איירווייס בנתב"ג ולבצע בידוק רגיל לטיסת ההמשך.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|