 |
רשת סופר-פארם נערכת למכירות של 60 אלף בשמים בראש השנה בעקבות המבצע המרכזי שלה "2 ב-200 שקל" - שמכר 20 אלף בשמים תוך 4 ימים בלבד. יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מציין כי ראש השנה מהווה 18% מהיקף מכירות הבישום השנתיות ולכן אנו מבצעים היערכות מיוחדת לקראתו". השנה רכשה הרשת מלאי של למעלה מ- 60 אלף בקבוקי בישום מוקטנים, אשר ימכרו במסגרת מבצע הדגל – 2 בשמים ב- 200 שקל בלבד. מדובר ב-20 סוגים שונים של בשמים, מהמובילים במכירות: אמור אמור, קברט, דולצ'ה וגבנה, ביונד פרדייז של אסתי לאודר ואולטרה ויולט. עשהאל מציין כי כבר ב- 4 הימים הראשונים של המבצע נמכרו 20 אלף בקבוקים. בנוסף, תעניק הרשת הנחות על בקבוקי הבושם הגדולים.
במקביל לתחום הבישום - מציעה הרשת 200 מוצרים מתחום הטואלטיקה ב-10 שקלים. מבצעי ראש השנה של רשת סופר-פארם יגובו בקמפיין בהיקף של 3 מליון שקל, באמצעות באומן בר ריבנאי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|