ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סופר-פארם נערכת למכירות של 60 אלף בשמים בראש השנה
סמנכ"ל השיווק: ראש השנה מהווה 18% מהיקף מכירות הבישום השנתיות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
1/9/2004 15:48
רשת סופר-פארם נערכת למכירות של 60 אלף בשמים בראש השנה בעקבות המבצע המרכזי שלה  "2 ב-200 שקל" - שמכר 20 אלף בשמים תוך 4 ימים בלבד.
 
יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מציין כי ראש השנה מהווה 18% מהיקף מכירות הבישום השנתיות ולכן אנו מבצעים היערכות מיוחדת לקראתו". השנה רכשה הרשת מלאי של למעלה מ- 60 אלף בקבוקי בישום מוקטנים, אשר ימכרו במסגרת מבצע הדגל – 2 בשמים ב- 200 שקל בלבד.
 
מדובר ב-20 סוגים שונים של בשמים, מהמובילים במכירות: אמור אמור, קברט, דולצ'ה וגבנה, ביונד פרדייז של אסתי לאודר ואולטרה ויולט. עשהאל מציין כי כבר ב- 4 הימים הראשונים של המבצע נמכרו 20 אלף בקבוקים. בנוסף, תעניק הרשת הנחות על בקבוקי הבושם הגדולים.

במקביל לתחום הבישום - מציעה הרשת 200 מוצרים מתחום הטואלטיקה ב-10 שקלים. מבצעי ראש השנה של רשת סופר-פארם יגובו בקמפיין בהיקף של 3 מליון שקל, באמצעות באומן בר ריבנאי.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...