ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עוף טוב: מאז שנפרדנו מתנובה הגדלנו נתח השוק ל-18%
במשך כ-40 שנה מוצרי תעשיות עוף טוב שווקו והופצו באמצעות חברת תנובה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
2/9/2004 9:12
"בתום שנה להיפרדות מחברת תנובה, הגדילה חברת תעשיות עוף טוב את נתח השוק בתחום מוצרי העוף לכ-18%, מכ-15% קודם לכן" - כך אמר למעריב מנכ"ל החברה, מוטי גולדברג. במשך כ-40 שנה מוצרי תעשיות עוף טוב שווקו והופצו באמצעות חברת תנובה, ומתחילת ספטמבר 2003 - בעקבות הנחיית הממונה על ההגבלים העסקיים להפריד את מערכי השיווק וההפצה מאלה של תנובה, מפיצה החברה את המוצרים באמצעות חברה עצמית לשיווק והפצה שהקימה.
 
לדברי גולדברג, היקף ההכנסות של החברה ב-2004 יסתכם בכ-420 מיליון שקל - גידול של 15% לעומת 2003. בעקבות הרחבת מערכי השיווק וההפצה של החברה, רכישת 22 משאיות הפצה וקליטת כ-20 עובדים חדשים, צופה גולדברג כי ב-2005 תגדיל החברה את נתח השוק שלה לכ-21% - כמו נתח השוק של תנובה, המובילה כיום בתחום.
 
מפעלי תעשיות עוף טוב ממוקמים באזור התעשיה של בית-שאן על שטח של כ-48 דונם , מהם כ-22 דונם מפעלים בנויים, ומעסיקים כ-650 עובדים . גולדברג מוסיף עוד שבעקבות הקמת חברת ההפצה העצמית תגביר החברה במהלך החודשים הקרובים גם את פעילות היצוא. במהלך 2004 תייצא החברה לשוויץ, צרפת וגרמניה בכ-5 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...