 |
רשת הום סנטר נערכה לראש השנה וייבאה מוצרים לחג בהיקף של 45 מליון שקל. הרשת השקיעה 800 אלף שקל בקטלוג מוצרים לקראת החג ובשרות אריזה מיוחד למתנות. לדברי ביקובסקי, לקראת החג ייבאה הום סנטר 400 מכולות ובהם אלפי פריטים, חלקם הגדול ממקורות רכש חדשים. לדברי דוד ביקובסקי, סמנכ"ל סחר ושיווק בהום סנטר, שוק כלי הבית מוערך בכ-1.2 מיליארד שקל, מתוכו מגלגל שוק המתנות כ- 300 מליון שקל. שוק כלי הבית לראש השנה מתחלק בין הרשתות, 35% החנויות הפרטיות, 30% מוסדי, 20% וועדי עובדים - 15%. כמו כן, חנויות יוניברס הצטיידו ב-25 טון דגים, 94 טון עוף טרי/קפוא, 15 טון בשר בקר, 77 טון תפוחי עץ, 17 טון רימונים, 19,000 יחידות עוגות דבש, עשרות טונות של דבש מסוגים שונים, אלפי בונבוניירות, עשרות טונות של ירקות ופירות טריים, משקאות קלים, סלטים ודברי מאפה. מחלקות כלי הבית הצטיידו בכ- 150 מכולות של כלי בית ומתנות - עיקר הייבוא הינו מאירופה ומהמזרח הרחוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|