ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הום סנטר ויוניברס נערכות לכבוד החגים
הום סנטר ייבאה מוצרים ב-45 מיליון שקל ובנוסף השיקה קטלוג לחג. ביוניברס בצטיידו ב-150 מכולות ציוד כלי בית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
5/9/2004 14:53
רשת הום סנטר נערכה לראש השנה וייבאה מוצרים לחג בהיקף של 45 מליון שקל. הרשת השקיעה 800 אלף שקל בקטלוג מוצרים לקראת החג ובשרות אריזה מיוחד למתנות. לדברי ביקובסקי,  לקראת החג ייבאה הום סנטר 400 מכולות ובהם אלפי פריטים, חלקם הגדול ממקורות רכש חדשים.
 
לדברי דוד ביקובסקי, סמנכ"ל סחר ושיווק בהום סנטר, שוק כלי הבית מוערך בכ-1.2 מיליארד שקל,  מתוכו מגלגל שוק המתנות כ- 300 מליון שקל.  שוק כלי הבית לראש השנה מתחלק בין הרשתות, 35% החנויות הפרטיות, 30% מוסדי, 20% וועדי עובדים - 15%.
 
כמו כן, חנויות יוניברס הצטיידו ב-25 טון דגים, 94 טון עוף טרי/קפוא, 15 טון בשר בקר, 77 טון תפוחי עץ, 17 טון רימונים, 19,000 יחידות עוגות דבש, עשרות טונות של דבש מסוגים שונים, אלפי בונבוניירות, עשרות טונות של ירקות ופירות טריים, משקאות קלים, סלטים ודברי מאפה. מחלקות כלי הבית הצטיידו בכ- 150 מכולות של כלי בית ומתנות -  עיקר הייבוא הינו מאירופה ומהמזרח הרחוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...