 |
/images/archive/gallery/164/864.jpg לוגו ספורט ורטהיים
אתר הרשת  |
|
ספורט ורטהיים ממתגת עצמה מחדש |
|
עלות המיתוג: חצי מיליון דולר. ישיקו לוגו עדכני, שפה, צבע וגריד קריאטיבי חדשים בפרסום |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
יעל גרוס 6/9/2004 16:09 |
|
|
|
|
 |
רשת חנויות ספורט ורטהיימר העוסקת במוצרי ספורט, הנעלה, הלבשה וציוד ספורט יוצאת למהלך אסטרטגי מקיף בהשקעה של חצי מליון דולר הכולל: פרסום באמצעי המדיה השונים, פעילות קידום מכירות (קד"מ) ויחסי ציבור תוך חיבור לאירועי ספורט שונים ותמיכה בספורט החובבני והמקצועי. הקמפיין הפרסומי והקד"מ מתוכנן ומנוהל ע"י משרד הפרסום דחף אחד. המיתוג מחדש לרשת יכלול בניית זהות למותג ספורט ורטהיימר באמצעות השקת לוגו עדכני, שפה, צבע וגריד קריאטיבי חדשים בפרסום. כיוון נוסף יהא בחיזוק חוויית הקניה הספורטיבית בחנויות - מהלך שיכלול שיפור נראות וחזות של 14 סניפי הרשת והקניית אחידות מותגית לסניפי הרשת במסגרת המהלך עוצב מחדש לוגו החברה תוך שימוש בולט באות W כמובילה ואשר בתוכה מוטמעות דמויות המייצגות ענפי ספורט שונים לשם חיזוק הקשר שבין הלוגו לתחום. כמו כן, יעשה בסניפי הרשת שימוש רחב ואמצעי קד"מ ותצוגה תוך שימוש באות W. לדברי שייקה אלפנט מנכ"ל הרשת - ספורט ורטהיימר החליטה כאסטרטגיה לקשור את שמה לאירועי ספורט שונים בתמיכה בספורט המקצועי והחובבני ובחינוך לספורט, הן בעזרה לקהילה והן כהשקעה לטווח ארוך בקשירת שמה לספורט ולעוסקים בו. בשנה אחרונה לקחה החברה חסות על מספר ארועי ספורט: "ליגת ספורט ורטהיימר להוקי גלגיליות", "אליפות ספורט ורטהיימר לשחייה - אליפות ישראל 2004", אליפות ישראל באתלטיקה וכו'.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|