 |
HOT יוצאת במבצע "לכל החיים, ללא התחייבות, ללקוחות קיימים וחדשים". מדובר במבצע שתנהיג הוט, אשר מעניק ללקוחות שקיפות, הוגנות ומבצע ללא הפתעות, שהרי המהלך של הוט יבסס מחיר קבוע לחבילת ערוצים, כאשר המבצע מוצע לכל הלקוחות - הותיקים כמו החדשים. שוק הטלוויזיה הרב ערוצית, כמו תחומים אחרים בתחום התקשורת, מאופיין במבצעים רבים מוכוונים בעיקר ללקוחות חדשים, קצרי טווח עם התחייבויות, כאשר בתום תקופת ההתחייבות והמבצע המחיר "חוזר לשיעור הרגיל שלו". דובר הוט, גוסטבו טרייבר, מציין כי "עתה בכוונתנו לשנות את השוק למחוזות של שקיפות והגינות מכפי שהיו נהוגים בעבר תוך השתתת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, ולהנהיג מסלולים על בסיס 3 עקרונות: מבצעים מיועדים ללקוחות ותיקים וחדשים באחד, מבצעים ללא התחייבות, מחיר קבוע, ידוע, שקוף והוגן "ללא הפתעות". במסגרת המבצע הנוכחי מתחברים ל-הוט "לכל החיים וללא התחייבות" במחיר אטרקטיבי. טרייבר מוסיף : "אנו בטוחים מאד בהצעה ובאיכות המוצר שלנו, ולכן הפעם, בשונה מהמקובל, הלקוח לא צריך להתחייב אלינו אלא אנו מחויבים ללקוח". הלקוח, שמתחבר למסלול "לכל החיים" יקבל חבילת בסיס + 4 חבילות לבחירה, מתוך מבחר חבילות (סרטים, ספורט, בידור, ילדים, גברים, צעירים ועוד), וממיר דיגיטלי בהשאלה ללא תשלום, ועל כך ישלם 199 שקלים לחודש. ניתן גם להנות מהמסלול "לכל החיים" שיכלול חבילת אינטרנט מהיר. חידוש נוסף בהצעה הוא שגם לקוח המצוי היום במבצע אחר, יוכל להירשם היום למסלול "לכל החיים" ולעבור אליו בתום המבצע הנוכחי שלו. מבצע "לכל החיים" בתוקף עד סוף חודש אוקטובר. את המבצע יתמוך קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה של 1 מיליון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|