ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ג'יימס ריצ'רדסון מתכננת לפתוח חנויות ברחבי הארץ
יופעלו בשיתוף גורם בשוק המקומי. צופה גידול של 10% במכירות עקב פתיחת נתב"ג 2000
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
20/10/2004 9:04
חברת ג'יימס ריצ' רדסון, המפעילה חנויות בדיוטי פרי בנתב"ג, תיכנס לפעילות גם בשוק המקומי, בשיתוף גורם הפועל בארץ. מדובר במהלך משמעותי מבחינת החברה, שעד כה העדיפה להתמקד בעסקי הדיוטי פרי. השותף המיועד עוסק בתחום שונה, זאת כדי למנוע תחרות באותו התחום.
 
מחזור המכירות של ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי בנתב"ג עומד כיום על כ-250 מיליון דולר. בטרמינל החדש תפעיל החברה כ-11 חנויות , שהוקמו בהשקעה כוללת של כ-18 מיליון דולר (לא כולל דמי זיכיון). לדברי אבי בן-חור, מנכ"ל ג'יימס ריצ' רדסון, מחזור המכירות של החברה צפוי לגדול בכ-10% בעקבות פתיחת נתב"ג 2000.
 
כמו כן, החברה תקים בישראל תחנות שירות ללקוחות, שיבקשו להחליף מוצרים שנקנו בדיוטי פרי. החנות הגדולה ביותר של הרשת בטרמינל 3 משתרעת על פני כ-3,200 מ "ר. היא הוקמה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, ויימכרו בה משקאות אלכוהוליים, סיגרים וסיגריות, מוצרי קוסמטיקה, תרופות ללא מרשם וממתקים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...