ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המשביר מקים רשת קוסמטיקה
רשת המשביר לצרכן נכנסת לתחרות ישירה מול סופר-פארם וניו-פארם. יקימו כ-10 חנויות בארץ בעיקר בפריפריה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
2/11/2004 8:01
רשת המשביר החדש לצרכן נכנסת לתחרות ישירה מול סופר-פארם וניו-פארם, ותפתח רשת חנויות לקוסמטיקה, לבני נשים, תכשיטים ואביזרי אופנה - כך נודע למעריב. החנויות יוקמו על-ידי החברה-הבת של מריונו והמשביר לצרכן, המפעילה את מחלקות הקוסמטיקה במשביר לצרכן.
 
האסטרטגיה שמאחורי המהלך היא ההחלטה לא לפתוח סניפים חדשים נוספים של המשביר לצרכן,ובמקומם לפתוח חנויות שמתבססות על המחלקות החזקות של המשביר לצרכן. התוכנית היא להקים כ-10 חנויות בארץ, בעיקר באזורי הפריפריה, על פני שטח של 600-500 מ "ר כל אחת. עוד נודע, כי מתקיים משא ומתן עם קניון הזהב בראשון לציון לפתיחת חנות ראשונה.
 
לפני כמה חודשים נחתם חוזה בין המשביר החדש לצרכן לבין רשת מריונו (Marionnaud) האירופית , שמתמחה בתחום הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח, ובבעלותה כ-1,350 סניפים . במסגרת ההסכם הוקמה חברה-בת משותפת, שמנהלת את כל פלטפורמת המכירות והשיווק של מוצרי הקוסמטיקה, הבישום והטיפוח בסניפי המשביר החדש לצרכן. רשת מריונו היא בבעלות איש העסקים היהודיצרפתי מרסל פרידמן, שרכש אותה לפני כ-8 שנים .
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...