 |
סלקום משיקה היום את תוכנית השיווק הראשונה במסגרת המיתוג החדש. השקת התוכנית תלווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט שיוצג בימים הקרובים. חמישה חברים היא תוכנית המשקפת את ערכי המותג החדשים. בתוכנית החדשה מאפשרת סלקום ללקוחותיה לבחור את חמשת האנשים הקרובים אליהם ביותר ולקיים עימם קשר בתעריפים מוזלים. התעריף המוזל אינו מוגבל לחברים מרשת סלקום בלבד, אלא אנו מאפשרים ללקוח לשתף בתוכנית גם חברים המנויים על שרותי המתחרים. תנאי התוכנית: הלקוח בוחר חמישה אנשים מכל הרשתות בארץ (כולל בזק) ואיתם הוא יוכל לדבר ב-35 אג' לדקת זמן אויר ולכל השאר ב-65 אג' לדקת זמן אויר (כולל דמי קישוריות), התוכנית כוללת תשלום חודשי של 4.90 שקלים. התוכנית מיועדת ללקוחות פרטיים וסוהו, למעט לקוחות טוקמן. הקמפיין הפרסומי, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, כולל סרטון טלוויזיה המבוסס על השיר "לגור איתו" של הזמר צביקה פיק, בהתאם לשפה הפרסומית החדשה של סלקום, כאשר כל שורה בשיר מציגה סיטואציה שונה. הסרטון מציג חבורת מילואימניקים והדינמיקה שביניהם, ממנה עולה החברות הכי עמוקה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|