ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המבצע של ה-LIFE
בסופ"ש הקרוב סופר-פארם יוצאת בחגיגת LIFE שנתית. החגיגה בשיתוף חברת התעופה אל –על בהשקעה של כ-2 מליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
17/11/2004 16:04
בסוף השבוע הקרוב יוצאת רשת סופר-פארם בחגיגת LIFE השנתית. החגיגה מתקיימת בשיתוף חברת התעופה אל –על  תחת הכותרת EL-AL FOR LIFE, בהשקעה של כ-2 מליון שקל.
 
חגיגת LIFE מאפשרת ללקוחות סופר-פארם לזכות בהטבות בתחום הנופש: רכישה ב- 29.99 שקלים ממוצרי "לייף" תאפשר להגריל: 3 כרטיסי טיסה זוגיים לכל יעדי אל-על בעולם, למשך 3 שנים, פעמיים בשנה (כלומר – 3 זוכים שכל אחד מהם יקבל  6 כרטיסים זוגים ), ועוד עשרות כרטיסי טיסה זוגיים לארה"ב ולאירופה.
 
בכל קניית מוצר "לייף" (ללא הגבלת מחיר)  יקבלו הלקוחות הצעות לחבילת נופש הכוללת טיסה + 3 לילות לאמסטרדם, ברצלונה או וינה. וברכישה של 49 שקלים ומעלה ממגוון מוצרי החנות מקבלים הצעות של "הרגע האחרון" במחירים.
 
בנוסף מציעה סופר-פארם למעלה מ-30% אחוזי הנחה על מגוון המוצרים של LIFE- טואלטיקה, תינוקות, הגיינה ועוד. מבצעים לדוגמא –  ברכישת 2 מוצרי "לייף" מקבלים סט מניקור-פדיקור בשווי 80 שקלים ב-19.99 שקלים.  רכישת 2 מוצרי לייף תזכה במוצר שלישי מתנה – על כל מגוון מוצרי הטיפוח לתינוק, וכל  הדיאורדורנטים  של סדרת "לייף" ב- 9.99 שקלים.
 
החגיגה תלווה בקמפיין אשר יכלול סרטון טלוויזיה, רדיו, עיתונות , אינסרטים  ונקודות המכירה.  סרטון הטלוויזיה מציג משחק מילים. זוג שמבצע רכישות בסניף סופר פארם, כאשר האשה חוזרת ואומרת לגבר "תשים, תשים"... כשהיא למעשה מתכוונת למילה "טסים , טסים!" , ואז רואים את השניים בתוך מטוס אומרים לדייל "תשים, תשים".
 
יאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת סופר-פארם מציין:  היקף חגיגת LIFE  השנה מסמלת את חוזקו של המותג והאטרקטיביות שבו עבור לקוחות הרשת. יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על מסר כי  "זהו חלק מסל שיתופי הפעולה המסחריים של אל על למען הנוסע הישראלי."  לדבריו "זהו ערוץ מכירתי נוסף בו קהל לקוחותינו הפוטנציאליים נחשף למבצעים שונים של אל על".

מותג LIFE הנו המותג הפרטי הותיק והמצליח ביותר בישראל. הסדרה אשר נוסדה לפני כ- 9 שנים בלבד תופסת כיום 13% אחוזים מסך המכירות של הרשת במחלקות בהן LIFE פעיל, עם היקף מכירות של כ- 150 מליון שקל בשנה. עשהאל מציין כי בכל קטגוריה שאליה נכנסו מוצרי לייף  בשנה האחרונה – גדלה הן בכסף והן ביחידות.  לדוגמא: בתחום השיזוף – גידול של 17%, במוצרי  המין, בדיקות הריון וקונדומים – גידול של 10%.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...