ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מעכשיו קלירנס גם לגברים
חברת דיפלומט, משווקת - קלרינס, נכנסת לתחום קטגורית הטיפוח לגברים עם המותג CLARINS MEN ששיווקו בישראל יחל השבוע. מוצרי קלרינס ישווק בלעדית ברשת סופר-פארם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
21/11/2004 13:23
חברת דיפלומט, משווקת - קלרינס, נכנסת לתחום קטגורית הטיפוח  לגברים עם המותג CLARINS MEN ששיווקו בישראל יחל השבוע. חברת קלרינס היא חברת טיפוח באירופה, עם מחזור מכירות של  כמיליארד דולר. לפני כשנתיים, הושקה סידרת CLARINS MEN , סידרת טיפוח לגבר. שלא כמו מתחרותיה, לא ביססה קלרינס את פיתוח מוצרי הסדרה החדשה על הידע הקודם שלה מתחום הנשים, אלא על מחקריה בקרב גברים. 
 
ב-2003 נמכרו בעולם 2 מיליון יחידות ממוצרי הסדרה, ב-2002 היווה 16.2% מסך המכירות באירופה ותוך שנה צמח ל-32.7% כשהוא כובש בעיקר נתח שוק מהמתחרה ביוטרם. מוצרי קלרינס ישווק בלעדית ברשת סופר-פארם.
 
חברת דיפלומט היא אחת משלוש מחברות ההפצה, המשרתת את חברות פרוקטר אנד גמבל, מעברות, פרופ ויוניליבר קוסמיקה בישראל.  לאחרונה, חנכה החברה מרכז לוגיסטי המשתרע על פני 14,000 מ"ר בקרית שדה התעופה, בהשקעה של כ- 13 מיליון דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...