ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
"ה. שטרן" משיקה קולקציית 2005
בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה. שטרן למעלה מ-7 מיליון דולר. היקף ההשקעה בפרסום כמיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
22/11/2004 9:53
רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן משיקה בימים אלו את קולקציית התכשיטים לשנת 2005. הקולקציה כוללת למעלה מ-10 סדרות חדשות המוצאות השראה בטבע, בעלות קו אורגני ערמומי ביניהן קולקציה שמאופיינת בעיטור נוצות זהב צהוב 18 קראט. בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה. שטרן הבינלאומית למעלה מ-7 מיליון דולר.
 
ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן, מסר כי בישראל חלה עלייה של כ-15% ברכישת תכשיטי יוקרה בארץ. להערכתו העלייה נובעת מגידול בהיצע ומגוון התכשיטים שנכנסו לשוק הישראלי בשנה האחרונה לדוגמא – ה. שטרן הכניסה לרשת בשנת 2004 26 קולקציות חדשות.
 
עוד מסר קורט כי בחודשים דצמבר - ינואר תתקיים בישראל ההשקה המיועדת ללקוחות החברה ולכלל הצרכנים. ההשקה תיערך  בשש חנויות הדגל של הרשת בארץ. לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב אשר כולל את הפצת הקטלוג ללמעלה מ- 80 אלף נשים וכן פעילות מתחת לקו של בהיקף של כ-100 אלף דולר. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד בכ-1 מיליון דולר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...