 |
הצריכה הפרטית נכנסת שוב לקיפאון עמוק לאחר הגאות שנרשמה בחודשי הקיץ. בחודשי אוגוסט-אוקטובר גדלו המכירות ברשתות השיווק ב-2.8% בלבד בקצב שנתי, לעומת 5.7% בחודשים מאי-יולי, 2004. כך עולה מנתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. אולם, מכירות המזון ברשתות גדלו ב-6.1% בקצב שנתי, בהמשך לעלייה של 5.4% בשלושת החודשים הקודמים, מאי-יולי. מהלמ"ס נמסר כי הגידול במגמת מכירות המזון הושפעו מהרכישות בתקופת החגים שהיו גבוהות מהשפעות עונתיות רגילות. עוד נמסר ע"י הלמ"ס כי הנתונים הנאספים מדי חודש ברשתות משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית במשק. יצויין, כי המכירות ברשתות השיווק מהוות כ-30% מסך הצריכה הפרטית במשק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|