ראשי > כלכלה > כלכלה בארץ > כתבה
בארכיון האתר
קיפאון בקניות מרשתות השיווק
הלמ"ס: המכירות ברשתות השיווק עלו ב-2.8% בלבד באוגוסט-אוקטובר. מכירות המזון עלו ב-6.1% עקב עונת החגים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יוסי גרינשטיין
22/11/2004 14:53
הצריכה הפרטית נכנסת שוב לקיפאון עמוק לאחר הגאות שנרשמה בחודשי הקיץ. בחודשי אוגוסט-אוקטובר גדלו המכירות ברשתות השיווק ב-2.8% בלבד בקצב שנתי, לעומת 5.7% בחודשים מאי-יולי, 2004. כך עולה מנתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
 
אולם, מכירות המזון ברשתות גדלו ב-6.1% בקצב שנתי, בהמשך לעלייה של 5.4% בשלושת החודשים הקודמים, מאי-יולי. מהלמ"ס נמסר כי הגידול במגמת מכירות המזון הושפעו מהרכישות בתקופת החגים שהיו גבוהות מהשפעות עונתיות רגילות.
 
עוד נמסר ע"י הלמ"ס כי הנתונים הנאספים מדי חודש ברשתות משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית במשק. יצויין, כי המכירות ברשתות השיווק מהוות כ-30% מסך הצריכה הפרטית במשק.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

בארץ
פסיקה עקרונית: תושבי המושב הם בעלי הקרקע  
אגד לא תעסיק יותר נהגים בחוזה אישי  
אחרי 3 רבעונים רצופים של ירידות - ענף הנדל"ן מתייצב  
עוד...