ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שלושת האופים משיקה "פיצה לייט"
סקר מכון מותגים: 70% מכלל האוכלוסיה היהודית הבוגרת אוכלים פיצות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
23/11/2004 8:51
הישראלי הממוצע חובב פיצות כמעט כמו האיטלקי הממוצע. מסקר שערך מכון מותגים, עבור חברת שלושת האופים מקבוצת נטו, עולה כי 70% מכלל האוכלוסיה היהודית הבוגרת אוכלים פיצות. עם זאת, 37% מצרכני הפיצות, הידועות כעתירות קלוריות, ענו שהם שותים משקה דיאטטי או מים מינרליים.
 
בשלושת האופים פיתחו "פיצה לייט", שלדברי החברה, מכילה שליש מכמות השומן בפיצה רגילה ואינה מכילה שומן רווי וכולסטרול. כמו כן, בפיצה לייט שליש מכמות הקלוריות שבפיצה רגילה, והפיצה מועשרת בסיבים תזונתיים. למרות כל זאת, שלושת האופים טוענת שאין פגיעה בטעם ובאיכות הפיצה.
 
החברה משקיעה כמיליון שקל בשלב ההחדרה של המוצר לשוק. על-פי תוצאות הסקר, התוספת המועדפת ביותר היא זיתים ירוקים: 60% מאוכלי הפיצות מעדיפים תוספת של זיתים ירוקים, 22% מעדיפים פטריות ו-17% - בצל . מתברר גם ש-12% מאוכלי הפיצות נוגסים תחילה בחלק הקשה, 55% בחלק הרך והשאר - פעם כך ופעם כך.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...