ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
תנובה מפעילה את ה"יופלה לבן" נגד "דנונה"
תנובה נלחמת ב"דנונה" של שטראוס: מציפה את המכולות ב"יופלה לבן" ומוכנה לקבל בחזרה יוגורטים לבנים שלא נמכרים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
25/11/2004 8:00
התחרות בין תנובה לשטראוס מגיעה למקררים במכולות. בצעד אגרסיבי מנסה תנובה להשתלט על נתח המכירה במכולות ומציפה אותן ביוגורטים הלבנים של "יופלה", מבלי שהוזמנו, במטרה למלא את המקררים. אלי סתווי, מהארגון המתגבש "פורום מכולת", ציין כי בניגוד למדיניות הרגילה של תנובה, היא מוכנה לקבל בחזרה יוגורטים לבנים שלא נמכרים. בעלי מכולות סיפרו כי אתמול בבוקר המחלקים של תנובה באזור השפלה נתנו להם, מבלי שהם הזמינו ונגד רצונם, יוגורטים לבנים של יופלה.
 
לפני כשבוע השיקה תנובה את היוגורט הלבן שלה תחת השם "יופלה ווייט", ובכך נכנסה לנישה של היוגורט הלבן, שעד כה נשלטה על-ידי המותג "דנונה" של שטראוס. תנובה דיברה על יעד חדירה של כ-40% מהשוק.
 
חברת תנובה מסרה בתגובה כי "על-פי מדיניות החברה, כשיוצא מוצר חדש היא משווקת אותו ללקוח גם מבלי שהזמין,מתוך כוונה להיערך לגבי סדר הגודל העתידי של הצריכה שלו. תנובה מאפשרת לקמעונאים להחזיר את המוצרים מבלי לשלם עבורם במקרה שהם לא נמכרים. קיימות נקודות מכירה שביקשו מראש שלא להיכלל במדיניות זו ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...