 |
זוגלובק מציגה היום מוצרי טבע חדשים השקת סדרת מוצרי סויה "בשרי". סדרת "זוגלובק טבע" כוללת 4 מוצרים חדשים מן הצומח: סטייק בקר, קציצות בקר, נתחי חזה עוף ורויאל בורגר.
רוני משכית, סמנכ"ל אגף השיווק והמכירות של זוגלובק, אמר היום כי "חברת זוגלובק השקיעה בשנה וחצי האחרונות למעלה מ-1.5 מיליון שקל ברכישת ציוד מתאים ובתהליך פיתוח מיוחד שערך שנה וחצי וכלל מחקרי שוק, שבאמצעותו הצליחה החברה להגיע למוצרים בטעם הקרוב ביותר לבשר בקר מבין מוצרי הסויה הקיימים בעולם". עוד הוסיף משכית כי היקף שוק המוצרים הצמחיים או "תחליפי הבשר" בשנה האחרונה מוערך בכ-280 מיליון שקל (נכון לאוקטובר 2004, במונחי הוצאה של הציבור לקטגוריה זו), מתוכם 215 מיליון שקלים הנמכרים בשוק המבורקד. עפ"י דו"ח נילסן, גדל היקף השוק בשנה האחרונה בכ-6%. זוגלובק טבע מחזיקה כיום בנתח שוק של 32% ומשכית צופה כי עד סוף שנת 2005, תגיע זוגלובק לנתח של למעלה מ-40% בשוק מוצרי הטבע - תחליפי הבשר.
השקת סדרת "זוגלובק טבע" החדשה תלווה בקמפיין פרסום ושיווק חדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|