 |
בעקבות העלייה בכוחן של רשתות השיווק הפרטיות, משקיעות החברות המסחריות יותר בחיזור אחריהן. למעריב נודע, כי בימים אלה הטיסה חברת הנקל-סוד בכירים ברשתות פרטיות (דוגמת חצי חינם, חביב ורמי לוי) לפראג על חשבונה. הנסיעה נועדה להציג בפני הבכירים את מפעלי הנקל בצ'כיה, אולם היא כללה גם כ-4 ימים נוספים של בילויים וסיורים בעיר. הנקל-סוד נמצאת בבעלות מלאה של קונצרן הנקל העולמי, ועוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק מוצרי ניקוי וקוסמטיקה. במקביל הטיסה לפני כשבועיים קוקה-קולה קמעונאים לברזיל, במסגרת "מבצע יעדים", במסגרתו מוצבים לרשתות השיווק יעדי מכירות שעליהן לעמוד בהם, כשה"פרס" על העמידה ביעדים הוא טיסה לחו"ל. הטסת קמעונאים לחו"ל,לסיורים המשלבים עסקים ובילוי,היא מגמה מתמשכת שצוברת תאוצה, ובאחרונה הגיעה גם לרשתות הפרטיות - מה שמשקף את עליית כוחן. מהנקל-סוד נמסר, כי "החברה נוהגת מדי שנה לקיים נסיעות ללקוחות במפעלים באירופה, וכך גם השנה". החברה המרכזית לשיווק משקאות קלים אישרה את המידע.
|
 |
 |
 |
 |
|
|