 |
חברת הלווין YES תשלם על הנזקים שגרמה בבית הלקוחה בעת התקנת התשתית, זאת בעקבות הפרסום ב-NRG מעריב. כאמור בשבוע שעבר פורסם כי טכנאי של "יס" שהגיע לדירת הלקוח היה צריך לחבר את שני הממירים הקיימים לתשתית שבדירה. אולם עפ"י דעתו המקצועית, צריך היה להחליף את כל התשתית הישנה שעברה מתחת לרצפה, לכבלים חדשים יותר. אך בעת ביצוע החלפת התשתית ביצע הטכנאי מספר נזקים לדירה, כמו למשל קריעת כבל מתחת לרצפה, שדרשה הזמנת חשמלאי או שיפוצניק שיפתור את הבעיה. כמו כן הטכנאי פגע בתשתית הטלפון וקדח מסביב לנקודות חשמל בדירה ויצר חורים רבים בקירות בכל הדירה. למרות כל הנזקים הללו, יס קבעה כי התיקון צריך להיות על חשבון הלקוח. אולם בעקבות פרסום המקרה מסרה החברה כי "חברת yes מתנצלת על אי- הנוחות שנגרמה נטלי ארז ועופר חלילי. בעקבות בדיקה מעמיקה שערכה החברה בבית הלקוח ע"י מפקח מוסמך מטעמה, החליטה יס לפעול באופן מיידי לתיקון הליקויים של שקעי הטלפון וכן תיקון צבע באחד השקעים הקיימים . כמו כן, מצאה החברה בשיתוף עם הלקוח פתרון להתקנת תשתית בחדר השינה ותפעל ליישומו והביעה את התנצלותה הכנה בפני הלקוח על ההשתלשלות החריגה."
|
 |
 |
 |
 |
|
|