מהחברה נמסר כי הפעלת מערך ההפצה כוללת הסכם שת"פ עם יצרנית מוצרי התצוגה פדגו בהשקעה של 150 אלף דולר
דפדף בכלכלה
שמוליק שלח 2/1/2005 17:03
מתקדם המהפך במכירת תרופות ללא מרשם. חברת מיניפארם, שמספקת פתרונות שיווקיים ולוגיסטיים לבתי עסק שמוכרים תרופות ללא מרשם, תחל לספק מוצרי טבע ומוצרים פרה-רפואיים לעשרות בתי עסק עד ליישום חוק ה-OTC (תרופות ללא מרשם) במאי 2005. שוק מוצרי הטבע מוערך בכ-300 מיליון שקל וצפוי לגדול בכ-30% בשנה הקרובה.
מהחברה נמסר כי הפעלת מערך ההפצה כוללת הסכם שת"פ עם יצרנית מוצרי התצוגה פדגו. מיניפארם משקיעה 150 אלף דולר בפיתוח וייצור אמצעי תצוגה עם חברת פדגו. החברה מסרה כי שיתוף הפעולה כולל תכנון מחדש של מעברים ברשתות שיווק, סטנדים, אמצעי קד"מ ושילוט. כמו כן הקימה מיני פארם מערך קד"מ וגייסה כ- 100 דיילות למתן פתרונות בנקודות מכירה ורשתות שיווק ברחבי הארץ.
אבי עמבר, מנכ"ל מיניפארם, אמר: "ההחלטה להפעיל את מערך ההפצה לפני יישום החוק בפועל הינה חלק ממחוייבותנו לבתי העסק אשר עובדים עימנו והחלו במהלך לשינוי רשיון העסק. תקופת המכירות עד מאי 2005 תבטיח כי עם קבלת האישור הסופי לשיווק תרופות, מערך ההפצה יפעל כראוי ובתי העסק יוכלו להנות מאספקת תרופות סדירה. עד ליישום החוק יוכלו בתי העסק למכור מוצרים פרה-רפואיים ומוצרי טבע שיסופקו ע"י מיניפארם. לקוחות אילו לא התנסו בעבר בשוק