חברת הביטוח אריה יוצאת בשיתוף עם חברת 'פז' למיזם ביטוח שיאפשר לשלם את תעריף הביטוח על פי היקף הנסיעה
דפדף בכלכלה
יהודה שרוני 6/1/2005 11:34
חברת הביטוח אריה וענקית האנרגיה פז יצאו בתחילת השבוע הבא במסע פרסום בהיקף של 4 מיליון שקל למיזם ביטוח חדשני בענף. הקמפיין, בכיכובו של דב נבון, יהיה בערוץ 2 וברדיו.
המיזם החדשני, ששמו המסחרי הוא "פר-קילומטר", ניתנת לנהג האפשרות לשלם את תעריף ביטוח המקיף לרכב על-פי היקף הנסיעה בפועל. הפוליסה תופעל לאחר שהוכח שקיים קשר בין תדירות הנסיעה למספר תאונות הדרכים. עוד מתברר כי בישראל יש שכירים רבים המקבלים רכב צמוד ועקב כך השימוש ברכב השני במשפחה הוא נמוך יותר.
הצעת אריה מיועדת לרכב פרטי עד 4 טון בשווי של עד 300 אלף שקל. קהל היעד הם מחזיקי כרטיס אשראי בגילאים 24 פלוס, נוסעים מתחת לממוצע הארצי ושלא היו להם תביעות בשלוש השנים האחרונות.
חבילת הכיסוי הביטוחית כוללת רדיו, שמשות, גרירה, רכב חלופי ועוד. החיוב בגין פרמיית הביטוח יעשה פעם בחודש וזאת כאמור על פי היקף הנסיעה. בעת הצעת הביטוח תקבע פרמיה קבועה שתחולק ל-12 ופרמיה משתנה שתקבע על פי תדירות הנסיעה לק"מ.
שיתוף הפעולה עם פז הינו חיוני שכן ברכבי המבוטחים יותקנו פזומטים. הפזומט יאפשר מדידה מדוייקת של היקף הנסיעה שיהיה חשוב גם לגבי החיוב החודשי של השימוש בדלק. המבוטח יקבל לביתו אחת לרבעון דיווח על החיובים והגביה מה שיאפשר לו לתכנן ביעילות רבה יותר את הוצאות הדלק.