 |
16% מתלונות הצרכנים הינם על עסקאות רהיטים ומוצרי חשמל. כך מפרסמת רשות ההסתדרות לצרכנות. מפילוג מדגם של 3,000 תלונות אשר טופלו ברשות בשנת 2004 התקבלו הנתונים המראים כי עסקאות רוכלות מהווים כ- 12% מסך התלונות, מוצרי הלבשה והנעלה כ- 10%. תלונות על חברות הסלולר והאינטרנט מהווים כ-4% מכלל התלונות. בנקאות, כרטיסי אשראי, חברות הגז לחברות הכבלים ולהלווין מהווים רק 3% מכלל התלונות. מוצרי חשמל הינו הענף המוביל במספר התלונות, אשר מתייחסות בעיקר לאי סיפוקם במועד, פגמים שונים במוצרים, מחלוקת בשאלת האחריות ותקלות חוזרות ונשנות במוצרים. בתחום הרהיטים התלונות מתייחסות לאי אספקה במועד, אי התאמה בין מה שהובטח לבין מה שסופק בפועל, פגמים שנתגלו ועוד. בענפי חברות הסלולר, חברות האינטרנט וערוצי לווין וכבלים קיימת עלייה בכמות התלונות אשר מתייחסות בעיקרן למבצעים שונים אשר הובטחו ולדעת הצרכנים לא קויימו, קיימת מחלוקת על תקופת המבצעים ו/או החוזה, קיימות טענות לגבי גובה התעריפים, שיטות החישוב ו/או אי הודעה על סיום המבצעים בזמן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|