ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ביתילי רוצה להתחרות בסימנס ובעמינח
הרשת נכנסה לשוק המזרנים, באמצעות רכישת 49.5% מאירפלקס, חברת הבת של הולנדיה, בעלות של 14 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
9/2/2005 12:22
רשת ביתילי נכנסת לתחום יצור ושיווק מזרונים באמצעות שותפות עם אירופלקס - חברת בת של הולנדיה המתמחה בייצור מזרונים. ביתילי רכשה 49.5% מהבעלות באירופלקס ב-14 מיליון שקל, לפי שווי החברה בשוק. 
 
אביב איתני, מנכ"ל ביתילי: "אנו מתכוונים להיות גורם שלישי משמעותי בתחום המיזרונים". מהחברה נמסר כי גודל שוק המזרנים עומד כיום על 350 מיליון שקל, כאשר החברה מצפה כי בשלוש השנים הראשונות תחזיק ב-8% עד 10%. בחברה מצפים להתחרות בשתי החברות השולטות כיום בושק: סימנס ועמינח.
 
בשלב הראשון, יימכרו המזרונים רק ברשת ביתילי , החל מ-690 שקלים למזרון זוגי תוצרת אירופלקס. וכחלק מהפעילות השיווקית של החברה לכניסה לתחום המזרנים, ביתילי יוצאת במבצע "חודש שינה": 15 חדרי שינה ומיטות במחירי מבצע.
 
ביתילי הוקמה ב-1991 על ידי משפחת איתני. ב-1994 החלה החברה ביבוא, שיווק ומכירה של שטיחים. בשנה זו רכשה החברה את מפעל שטיחי כרמל בקיסריה ואת רשת חנויות שטיחי כרמל ומאז היא מפעילה את רשת חנויות שטיחי כרמל. כיום ביתילי הינה חברה ציבורית אשר מניותיה נסחרות בבורסה בת"א.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...