 |
מסתבר שיש משהו בהצמדת שמו של אדם, אלמוני ככל שיהיה, לחיזוק המכירות של מוצר מסוים. לאחר ההצלחה של סלטי צבר עם סדרת החומוסים הכוללת את "סמיר הגדול", " עומאר", ו "אבו-ראמזי", מבצעת החברה צעד שיווקי נוסף, והפעם בעזרת הנשים שבחבורה, ומשיקה קטגוריה חדשה של "סלטים אותנטיים מהמטבח הביתי", עם חיי מדף באורך 35 יום. בצבר טוענים כי מדובר ב-3 סלטים, המבוססים על מתכונים וצורת הכנה ביתיים, שנבחרו מתוך למעלה מ-100 סוגים של סלטים לפי מתכונים של "מומחיות אמיתיות". תהליך הפיתוח, שארך כשנה, הניב סדרה הכוללת "סלט ירקות בלקני מהמטבח של מזל"-רצועות פלפל אדום, חצילים וגזר עם קוביות בצל ברוטב שומשום; "סלט חצילים ופטריות מהמטבח של אהובה" - רצועות חצילים ופטריות ברוטב סויה ובלסמי; ו"סלט זיתים וחצילים מהמטבח של מלכה" - טבעות זיתים ירוקים ושחורים, עם קוביות חצילים ברוטב עגבניות פיקנטי ובתוספת לימון כבוש. הסלטים, במשקל 300 גרם, יימכרו ברשתות השיווק ובמרכולים במחיר 12-10.5 שקל .
|
 |
 |
 |
 |
|
|