ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
חומוס "סמיר הגדול" לא לבד
צבר משיקה סדרת סלטים אותנטיים הכוללים את סלטי "אהובה" ו"מלכה" עם חיי מדף באורך 35 ימים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
10/2/2005 9:13
מסתבר שיש משהו בהצמדת שמו של אדם, אלמוני ככל שיהיה, לחיזוק המכירות של מוצר מסוים. לאחר ההצלחה של סלטי צבר עם סדרת החומוסים הכוללת את "סמיר הגדול", " עומאר", ו "אבו-ראמזי", מבצעת החברה צעד שיווקי נוסף, והפעם בעזרת הנשים שבחבורה, ומשיקה קטגוריה חדשה של "סלטים אותנטיים מהמטבח הביתי", עם חיי מדף באורך 35 יום.
 
בצבר טוענים כי מדובר ב-3 סלטים, המבוססים על מתכונים וצורת הכנה ביתיים, שנבחרו מתוך למעלה מ-100 סוגים של סלטים לפי מתכונים של "מומחיות אמיתיות". תהליך הפיתוח, שארך כשנה, הניב סדרה הכוללת "סלט ירקות בלקני מהמטבח של מזל"-רצועות פלפל אדום, חצילים וגזר עם קוביות בצל ברוטב שומשום; "סלט חצילים ופטריות מהמטבח של אהובה" - רצועות חצילים ופטריות ברוטב סויה ובלסמי; ו"סלט זיתים וחצילים מהמטבח של מלכה" - טבעות זיתים ירוקים ושחורים, עם קוביות חצילים ברוטב עגבניות פיקנטי ובתוספת לימון כבוש. הסלטים, במשקל 300 גרם, יימכרו ברשתות השיווק ובמרכולים במחיר 12-10.5 שקל .
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...