 |
שטראוס מוכנה לעונת הקיץ. חטיבת הגלידות של שטראוס הודיעה היום על הרחבת מגוון מוצריה על ידי הצגת 10 מוצרים חדשים ושיתופי פעולה בין מותגים כמו דנונה, יטבתה, פסק זמן ופרה של עלית. רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי "חברת גלידת שטראוס השקיעה השנה בפיתוח המוצרים החדשים ובהרחבת המותגים כ-3 מיליון שקל ומתכננת להשקיע כ-5 מיליון דולר בשיווק, פרסום וקידום מכירות במהלך העונה". בהמשך לגידול בנתח השוק של המותג קרמיסימו בקיץ 2004 (גידול של 14.8% נילסן כספי מצטבר 2004 וגידול של 21% במכירות), גלידת שטראוס מעוניינת להמשיך ולחזק את המותג, ומפתחת אותו ל-2 כיוונים- פינוק ובריאות. תחת הבריאות מושקים מוצרי קרמיסימו דנונה עם 5% שומן בלבד. בנוסף, תחת הפינוק משיקה גלידת שטראוס סדרה חדשה תחת השם- קרמיסימו SELECTION- המציעה גלידה במרקם קרמי ב-3 טעמים – שוקו פאדג' בראוניס, קרמל נאטס ובסקוויט אנד קרים. במסגרת מהלך זה סיימה השנה החברה פרוייקט, שערך 3 שנים במסגרתו הוחלפו צבעי המאכל המלאכותיים, בכל מוצרי גלידת שטראוס, בצבעים טבעיים. זהר הוסיף כי מסקר שערכה חברת גלידת שטראוס בקרב הורים לילדים עד גיל 12, הקריטריון שצוין במקום הראשון (בבדיקה בלתי נעזרת) בהתייחס לגורמים החשובים בבחירת גלידה/שלגון לילד הוא שהמוצר לא יכיל צבעי מאכל מלאכותיים. בין מוצריה החדשים של גלידות שטראוס בעונה הקרובה ניתן יהיה למצוא את שלגון פרה, מצופים שטראוס יטבתה, פסק זמן קראנץ' ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|