 |
חברת תנובה נכנסת לתחום מוצרי השר הטרי ומשיקה את "אדום אדום". עם השקת "אדום אדום", יוצרת תנובה קטגוריה חדשה בתחום המזון. מוצרי בשר בקר טרי ימכרו ארוזים על מדף השירות העצמי, המוכנים לשימוש. בנוסף למוצרים במדף השירות העצמי, יימכר "אדום אדום" גם בקצביות שברשתות השיווק ובאטליזים פרטיים. תנובה השקיעה 120 מיליון שקל בכניסה לקטגוריה החדשה, הכוללת: בניית מפעל בעמק בית שאן, שנחנך בסוף 2004, השקת המוצרים ובניית מערך אספקה מיוחד לבשר הטרי. מוצרי "אדום אדום" ישווקו בשלוש קטגוריות שונות, על-פי סוג השימוש והבישול: תבשילי קדירה, צלייה לתנור וסטייקים. קטגוריית תבשילי הקדירה, המיועדים לבישול ממושך, כוללת את המוצרים: נתחים לאוסובוקו, קוביות לנזיד, קוביות לתבשיל קדירה, נתח צלי כתף לקדירה, פילה מדומה וכתף. בקטגוריית הצלייה לתנור יוצעו לצרכנים סינטה לרוסטביף ואסאדו. חובבי הסטייקים ייהנו מנתחי אנטרקוט, קוביות שייטל ("נתח הקצבים") לשיפודים ורצועות בשר איכותי להקפצה. בסה"כ יכלול מותג "אדום אדום" 11 מוצרים במדף השירות העצמי ו-19 נתחים לקצב. לדברי מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, "השקת מוצרי בשר הבקר הטרי, 'אדום אדום', מהווה קפיצת מדרגה בענף הבשר בישראל. הצרכן הישראלי יקבל לראשונה בשר בקר טרי, שלא עבר כל תהליך של הקפאה, הפשרה או הזרקה, בדומה לבשר הטרי שמוצע זה שנים לצרכנים באירופה, אוסטרליה, ארה"ב ובמקומות נוספים בעולם". המוצרים למדף השירות העצמי ייארזו במפעל בקר תנובה ב"אווירה מבוקרת" והנתחים המיועדים לקצביה ייארזו באריזת וואקום. אורך חיי המדף של המוצרים יעמוד על כ-10 ימים מיום האריזה. על גבי האריזה יוטבע מחיר מומלץ לצרכן, והוא יהיה אחיד בכל נקודות המכירה. תנובה עוד הודיע כי היא איננה מתכוונת לצאת בקמפיין פרסומי. אולם היא תציב בנקודות המכירה יועצים מקצועיים ודיילי שירות בסמוך למקרר השירות העצמי. המקררים ימותגו באופן בולט, ותרוכז סביבם פעילות הסברתית. פעילות זו תתבצע גם בסמוך לקצביה, ותארך כשלושה חודשים. "נקודות המכירה הן הצומת הקריטי בתהליך כולו, ולכן יופנו בשלב ההחדרה עיקר המשאבים ליצירת קמפיין הסברה בנקודות אלו", אומר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, תשלובת בקר תנובה. "אנו מאמינים, כי 'אדום אדום' ישנה את הרגלי צריכת הבקר הטרי בישראל – במעבר מקצביות למדף השירות העצמי. כמו כן, אנו צופים, כי הכניסה של תנובה לשוק ויצירת הקטגוריה החדשה תביא לעלייה כוללת בצריכת הבשר הבקר הטרי". שוק בשר הבקר בישראל נאמד כיום ב-76 אלף טון לשנה ובהיקף כספי של מיליארד ו- 350 אלף שקל בשנה. כ-70% מהמכירות (במונחי כסף) הן של בשר קפוא והשאר הן של בשר טרי ומופשר. 67% מהישראלים אוכלים בשר בקר לפחות פעם בשבוע, ו- 31% רוכשים אותו לפחות פעם בשבוע. הנתחים הפופולאריים הם אנטרקוט וכתף.
|
 |
 |
 |
 |
|
|