ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סקאל תקבע מחיר סף למכירות פומביות
המחיר יוסתר מהגולשים. סקאל: "שיטת 'המחיר השמור' לא תופעל על כלל המוצרים באתר, אלא רק על מוצרי נישה"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
דרור גלוברמן, עסקים
20/2/2005 8:18
סקאל און-ליין מתגוננת בפני הפסדים אפשריים ממכירות פומביות. למעריב עסקים נודע, כי החל מהיום תפעיל החברה את שיטת "המחיר השמור", המאפשרת לקבוע מחיר סף סודי למכירה הפומבית, שמתחתיו לא תבוצע העיסקה. 

משמעות הדבר היא שאם במכירה פומבית של מוצר מסוים, ההצעות יהיו נמוכות ממחיר הסף, המכירה תתבטל. המחיר יישמר בסוד בסקאל, אולם הגולשים יקבלו הודעה על עצם קיומו.
 
הראשון להשתמש בשיטה זו היה אתר המכירות הפומביות האמריקני
eBay. לדברי צביקה שוורץ, מנכ"ל סקאל און-ליין, שיטת המחיר השמור לא תופעל על כלל המוצרים באתר, אלא רק על מוצרי נישה שאינם נמכרים במספרים גדולים.
 
"כיום, עיקר המוצרים שאנחנו מוכרים במכירות פומביות הם מוצרי מסה, שממילא מכירתם נסגרת במחיר רווחי", אמר שוורץ. "בעזרת שיטת המחיר השמור נוכל להציע גם מוצרי נישה, כמו מדיחי כלים מיוחדים או מקררים צרים, שאינם נמכרים בכמויות גדולות. המוצרים הפופולריים ימשיכו להימכר בשיטת המכירות הקיימת, ללא מחיר שמור ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...