 |
בעקבות השוואת המיסוי על ג'יפים למיסוי על מכוניות נוסעים, שמתבטאת בהעלאת מס הקנייה עליהם מ-75% ל-95%, הוסיפו אתמול אנשי יונדאי כ-17 אלף שקל למחיר ה"טרקאן", בקאיה העלו את מחיר ה"סורנטו" בכ-20 אלף שקל, וב מרצדס עלו מחירי ה-"M קלאס " בכ-40 אלף שקל לגרסאות הפחות יקרות, ובכ-30 אלף שקל לגרסאות היקרות. גם בלנד-רובר מתכננים להעלות מחירים, בשיעור של כ-10%. לעומת זאת, חברת מכשירי תנועה, שמייבאת ג'יפים מתוצרת ג'יפ, סוזוקי ופורשה, הכריזה כי במהלך החודש הקרוב, ועד גמר מלאי 2005, אין בכוונתה להעלות מחירים. גם חברת יוניברסל מוטורס, יבואנית שברולט ואיסוזו, הודיעה כי לא תעלה את מחירי ה"טריילבלייזר", " רנדוו" ו"רודיאו", עד 11 במרס. בפולקסוואגן, וולבו ו ב.מ.וו עדיין שוקלים כיצד לנהוג, ואם, ובכמה, לעדכן מחירים. מרבית יבואני הג'יפים לא העלו אתמול מחירים, בין השאר מפני שהגורם הדומיננטי ביותר בענף בימים אלה, חברת יוניון מוטורס, שמייבאת את טויוטה "לנד-קרוזר", טרם עדכנה את מחיריה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|