/images/archive/gallery/115/167.jpgמשאבת דלק - צילום תקריב
צילום: רויטרס
מחריפה התחרות בענף התידלוק
סונול תעניק ללקוחות AIG הנחת תידלוק של 17 אגורות לליטר. הסכמים בין חברת אריה לפז וויזה כאל לדלק
דפדף בכלכלה
יהודה שרוני 27/2/2005 9:04
התחרות בין תחנות הדלק על קהל הלקוחות הרחב הולכת ומחריפה. בסוף השבוע נחתם הסכם לשיתוף פעולה חדש בין חברת הביטוח AIG לחברת סונול. על פי ההסכם, חברי מועדון חברת הביטוח (קיימים וחדשים) אשר יתדלקו את הרכב בתחנות סונול יקבלו הנחה של 17 אגורות לליטר עבור כל תידלוק. את המבצע ילווה קמפיין בערוצי המדיה השונים. הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל, נעשה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן.
ההנחה ניתנת ללא כל התחייבות מצד הלקוחות. את כרטיס המועדון וההצטרפות אליו ניתן לעשות החל מיום ראשון באמצעות טלפון: 1-800-400-400. בעת התידלוק ולצורך קבלת ההנחה יש להציג את כרטיס המועדון המשותף למתדלק. המבצע החדש יכנס לתוקף החל מחודש מרס.
יש לציין כי באחרונה גברה התחרות בין חברות התידלוק וזאת באה לידי ביטוי בשיתופי פעולה שונים. חברת הביטוח אריה הודיע כי תעניק הנחה בביטוחי הרכב לנהגים שיבקרו בתחנות פז. את מדידת תדירות הנסיעה ניתן יהיה לבצע באמצעות דלקן שיותקן ברכב.
חברת כרטיסי האשראי כאל פתחה אף היא באחרונה מועדון לקוחות בשיתוף חברת דלק המקנה למבקרים בתחנות "שערי דלק" הנחה של 1.5% מהיקף התידלוק, הנחות למבקרים בחנויות הרשת ועוד.
מיקי ברקן, סמנכ"ל השיווק של AIG, אמר כי מבצע זה כמו קודמו הוא השלב השני באסטרטגית החברה לכל החיים נועד להמחיש ולהעמיק את המחויבות ארוכת הטווח של AIG ללקוחותיה הקיימים והחדשים, לצד בחירה חופשית ומושכלת של הלקוח את חברת הביטוח שלו.
לדברי יוסי אנטורג, מנכ"ל סונול, סונול שוקדת רבות על מתן ערך מוסף לקהל המתדלקים שלה ושיתוף הפעולה הנוכחי הוא חלק מתוכניתה של החברה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים מעבר לשוק הדלק ועל ידי כך להעניק ללקוח שירות מקיף וכולל.