ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
תמונה אחת שווה אלף כוכבים
כאל מתאימה את כרטיסי האשראי לטעמם של הלקוחות. יצטרכו לבחור תמונה מתוך 100 שיופיעו בקטלוג מיוחד. תשקיע 2.8 מיליון שקל במסע פירסום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
27/2/2005 13:54
הנהלת החברה כרטיסי האשראי כאל השיקה כרטיס חדשני עם עיצוב המותאם לבחירת
הלקוחות. ההשקה הייתה באירוע רב משתתפים במועדון טראסק בת"א. באירוע השתתפו בין השאר מנכ"ל החברה בועז צ'צ'יק, יו"ר הדירקטוריון גיורא עופר (שהוא מנכ"ל דיסקונט הבעלים של כאל), איש העסקים אליעזר פישמן מבעלי החברה, מנהלי חברות, חברים בדירקטוריון
כאל ועוד.
 
כאל משנה את עיצוב כרטיסי האשראי ומתאימה אותו לרצון הלקוח. לרשות הלקוחות יעמוד מאגר של 100 תמונות מתחומים שונים שאת תמונתם הם יוכלו לשבץ בכרטיס. המדובר בין השאר בתמונות מתחומי האומנות, הספורט, אתרים ונופים, בעלי חיים ועוד.
 
עלות הטבעת התמונה היא 25 שקלים (כולל משלוח) ואילו ללקוח חדש תונפק התמונה בחינם. את הכרטיסים ניתן להזמין בסניפי דיסקונט, הבינלאומי, המזרחי ובנק איגוד, באתר האינטרט (שם גם ניתן לבחור את התמונה) או באמצעות מענה קולי. הלקוחות יקבלו את הקטלוג גם באמצעות הדיוור החודשי.
 
לצורך ההשקה יוצאת כאל בקמפיין פרסומי באמצעות משרד גלר נסיס בעלות של 2.8 מיליון שקל. הוא החל ב-2 למרס וימשך שלושה שבועות. בועז צציק מנכ"ל אמר אתמול כי החברה מרחיבה את פעילותה לתחומים נוספים והיא נתנה 200 אלף הלוואות ללקוחות החברה. לדבריו היוזמה של כאל מעמיקה את הקשר בין הלקוח לכרטיס ופורצת דרך בחשיבת השיווקית. אנחנו הופכים את הכרטיס מאמצעי תשלום קונווציונלי לאביזר אופנתי".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...