 |
"בנקאות הגימיקים" חלפה מן העולם, וכדי שבנקים יוכלו להמשיך להתפתח ולגדול הם חייבים להציע ללקוחות מוצרים פיננסיים אמיתיים. כך אומר למעריב ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי, יונה פוגל. פוגל מודה כי הבנקאים בחרו בשנים האחרונות בדרך הקלה, והתחרות התמקדה בעיקר בלקוחות המבוססים. "את הלקוחות בראשית הדרך שכחו", אומר פוגל.
לכן, הוא אומר, הוחלט לשנות את השיטה. לראשונה, תהיה התייחסות לפוטנציאל ולהתפתחות העתידית של הלקוח. "מעמדו הפיננסי של מתמחה לרפואה יהיה דומה לזה של רופא מומחה", אומר פוגל. "נחזר אחרי הלקוחות בעלי הפוטנציאל עם מוצרי אשראי חדשים, למשל, אשראי של עד 50 אלף שקל ותוכניות השקעה חדשות המותאמות למצבם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|