 |
תשלובת החלב של תנובה מכנסת את סדרת החלב בעל הערך המוסף, תחת שם המותג "חלב תנובה פלוס". בפיתוח ובמיתוג הסדרה הושקעו כ-3 מיליון שקל, והיא כוללת סוגי חלב ייעודיים בעל תועלות נוספות, וביניהם: חלב מוקצף לקפה, חלב מיוחד לקורנפלקס וחלב מועשר בסידן.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק, "מיתוג סדרת החלב המיוחד של תנובה הינו מהלך שנועד ליצור בידול בין החלב המפוסטר הרגיל לבין משקאות הפרמיום שבסדרה, במטרה להדגיש בפני הצרכן את הערך המוסף שבמוצרים אלה". לדבריה , המיתוג נועד להקל על הצרכן את זיהוי המוצרים על המדף. עוד הוסיפה אדלר, כי סדרת "חלב תנובה פלוס" תהווה פלטפורמה להרחבת משפחת חלבי הפרמיום בעתיד.
על-פי נתוני נילסן לשנת 2004, מובילה תנובה את שוק החלב . תנובה אוחזת בנתח של 81.5% מהשוק , יטבתה מחזיקה ב-11.6% ממנו וטרה ב-6.9%. השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין ילווה בסיסמה: "חלב תנובה פלוס. פרגן לעצמך". הקמפיין יכלול שלושה סרטים לטלוויזיה, פרסום בעיתונות, קמפיין אינטרנט ופעילות קידום מכירות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|