 |
קוקה-קולה עורכת בדיקה מקיפה של כל המוצרים של טרה, הנמצאת בבעלותה זה כמה חודשים, במטרה להוסיף מוצרים, למתוח מוצרים מוצלחים לטעמים נוספים ולהוריד מוצרים לא כדאיים כלכלית.
כך, למשל, נודע כי החברה בוחנת למתוח את הקוטג' עם 3% שומן למוצרים עם תוספות. בין היתר, נבחנות אפשרויות של תפיסתו כ"מוצר בריא", ואז נבדקת האפשרות לקוטג' מועשר בוויטמינים, תה ירוק, סידן וחיידקים פרוביוטיים. בנוסף, נבדקת האפשרות למתיחת המוצר לכיוון של קינוח, כמו קוטג' מתוק בתוספת פירות, עוגיות שוקולד, ריבת חלב, וקוטג' בטעם קרמל. החברה החלה במחקרים עם קבוצות מיקוד בנושא זה בשבועות האחרונים.
טרה החלה לשווק קוטג' 3% כמוצר ראשון מסוגו בקטגוריה לפני כשנתיים. הקוטג' ממוצב כבעל טעם של קוטג' 5%, ועד מהרה הצליחה לעקוף את הקוטג' של שטראוס ואף לנגוס בנתחי הקוטג' של תנובה, המונופול בתחום זה, ולהגיע לכ-20%. בחודשים האחרונים, גם לאור מבצעי מכירות של תנובה (כמו "מבצע משכנתה" ), הנתח שלה עומד על 13%-12% מקטגוריה זו. מטרה נמסר בתגובה, כי אין לה כרגע תוכניות לגבי מתיחת הקוטג' למוצרים נוספים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|