ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הריאליטי מצריך שידרוג
"טלמסר" השקיעה מיליון דולר בשידרוג בעקבות עומס התחרויות בטלוויזיה. מטפלת כיום ב-5.4 מיליון שיחות טלפון מידי חודש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
26/4/2005 13:04
הביקוש לשירותי התא הקולי הטלפוני הולך וגובר בין השאר בזכות הגידול במספר תכניות הטלוויזיה הכוללות תחרויות ותכניות ריאליטי. מנתוני חברת טלמסר הנשלטת על-ידי חברת קישובים, שבבעלות יעקב שחר, מתברר כי החברה מטפלת כיום ב-5.4 מיליון שיחות טלפון מידי חודש - גידול של 65% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

כדי להתמודד עם הגידול בביקושים הוחלט לשדרג את המערכות באמצעות השקעה של כמיליון דולר. ההשקעה גם תאפשר לקלוט גם לקוחות חדשים מתחומים שונים כדוגמת המדיה הטלוויזיונית ולשפר את השירות ללקוחות הקיימים.

במקביל עודכן מערך ההדרכה הייחודי לעובדי טלמסר המספקים תמיכה במערכות לחברות שונות. טלכלל נחשבת כמובילה בתחום שירות המענה הקולי לאחר שרכשה בשנה האחרונה גם את חברת טלמסר. רכישת טלמסר מהווה סנונית ראשונה בהתרחבותה של קבוצת טלכלל כולה לתחומי התקשורת השונים.

סל המוצרים של החברה כולל שירותי תקשורת לחברות ובתי עסק תחת קורת גג אחת ובהם פתרונות ,SMS שרותי טלמסר, IVR- תכנון, בנייה והפעלת תכנים סלולריים, פורטל תוכן בחסות בזק (500000), שירותי מרכז הזמנות המתמחה במכירות ועוד. בחברה מועסקים 320 עובדים. יואב בן-יקר, הנמנה על בעלי המניות, משמש כמנכ"ל החברה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...