לקוחות החברה שטסו לארה"ב גילו שבניגוד למה שנמסר להם בארץ, השירות לא עובד. פלאפון: "נפתור את הבעיה"
דפדף בכלכלה
אמיר טייג 4/5/2005 8:45
בעבור ישראלים רבים הנוסעים לחו"ל, שליחת הודעות טקסט (SMS) היא הדרך החסכונית ביותר לשמור על קשר עם הבית. ואולם, לקוחות רבים של פלאפון שנסעו לארה"ב גילו לאכזבתם כי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, השירות לא עובד.
מתלונות רבות שהגיעו לחברת פלאפון עולה כי הבעיה קיימת כבר זמן רב, אבל אנשי שירות הלקוחות של החברה בנתב"ג שהשכירו מכשירי טלפון סלולריים ללקוחות החברה לא היו מודעים לה כלל. הם לא עדכנו את הלקוחות, ובחלק מהמקרים אף מסרו לנוסעים שיצאו מישראל לארצות-הברית שהשירות הזה עובד.
מחברת פלאפון נמסר בתגובה כי הבעיה מוכרת, שכן אין לחברה הסכם חיוב של הודעות טקסט עם ורייזון - החברה האמריקנית שלרשת שלה מתחברים לקוחות פלאפון בארה"ב. עוד נמסר כי בימים אלו פועלת פלאפון לפתור את הבעיה. במקביל התלוננו לקוחות פלאפון על רמת השירות בארצות-הברית.
לטענתם, בחלק ממכשירי הפלאפון שסיפקה להם החברה בנתב"ג לא ניתן היה לבצע שיחות יוצאות. מחברת פלאפון נמסר בתגובה, כי מכשיר הטלפון שהם מספקים בנתב"ג מתחבר בארה"ב אוטמטית עם הרשת של חברת ורייזון. לקוחות שניסו באופן ידני להתקשר לארץ דרך רשת אחרת לא הצליחו לעשות זאת.