ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
משטרת הצרכנות - תלונות לדוגמא
אתם התלוננתם, אנחנו מטפלים. להלן דוגמאות לטיפול של משטרת הצרכנות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/5/2005 10:34
חברת אלירן בע"מ
בתחילת מרץ ביצעתי הזמנה טלפונית למייבש שיער,  באמצעות חוברת ישראכרט. לאחר כשבועיים כשהמוצר עדיין לא הגיע התקשרתי לשירות הלקוחות. אחרי המתנה ארוכה על הקו ענתה לי המרכזנית, לה הסברתי בקצרה שאני רוצה לדעת מה קורה עם ההזמנה. היא אמרה שאשאיר לה טלפון.

כשראיתי שלא חוזרים אליי אחרי שבוע, התקשרתי. ענתה לי מוקדנית שהבטיחה שיטפלו בהזמנה, ושעד עכשיו היתה
להם בעיה במערכת, ביקשתי ואמרתי לה שזה דחוף לי מאוד, (היה לי אירוע משפחתי והזדקקתי למוצר), גם הפעם לא חזרו אליי.

גם אחרי ניסיונות נוספים, באמצעות חברת ישראכרד, להשיג את הנהלת שירות הלקוחות של אלירן, לא טיפלו בי.

אין לי שום דרך לברר מה קורה פה, אני עדיין ללא המוצר, בהמתנה לו, בזבוז זמן,ובמיוחד עגמת נפש כי "בניתי" על ההזמנה הזו.

Hot
חברת הוט גובה תשלום מלא על סרטים המוקרנים ב- v.o.d וזה בסדר. מה שלא בסדר זה שסרטים אשר עלו על הרשימה בוי.או.די., כאשר עלה השירות לאויר- מוקרנים ויוקרנו בשבועות הקרובים בחינם אין כסף בערוצי הסרטים המקבילים של החברה. מה עוד שתקלות צפייה רבות נרשמו בעת הזמנת הסרטים כמו שאין הם נשמרים כלל, למרות שהם אמורים היו להישמר ל-48 שעות.

תגובת החברה כאשר פניתי אליהם עם תלונתי זאת, אמרו ש"זאת בעיה שלי שהזמנתי סרטים בלי להסתכל בלוח השידורים" ו-"שאין סיכוי שאקבל החזר כספי" על סרטים אשר לא נשמרו כלל לצפייה נוספת ובטח לא על סרטים אשר הוקרנו בחינם שבוע לאחר ששילמתי עליהם 17 שקלים. (לא כולל דמי המנוי אשר החברה גובה באופן כללי על שירות vod)

דעתי האיתנה היא כי מדובר בדוגמה לחוצפה ישראלית ולעוד דרך לעשוק לקוחות.


שלמה sixt
 לאחר תאונה, כחלק מהסדר עם חברת הביטוח אישי ישיר, ועם מוסך ד"ר פח באזור תלפיות בירושלים, נדרשה חברת שלמה sixt לספק לי רכב חליפי.

לאחר יום אחד של שימוש, מילאתי את מיכל הדלק בתחנת קינג דיויד הנמצאת ממול לסניף חברת שלמה sixt. מילאתי "עד הפקק" - עד שהמשאבה קפצה, נסעתי 100 מטר לסניף, והחזרתי את הרכב.
נציג החברה טען בעזות מצח שמיכל הדלק אינו מלא, וכי המשאבה קפצה בגלל האדים הוא אמר שהחברה תגבה ממני את עלות הדלק החסר. סירבתי כמובן, והסברתי שלפני 5 דקות ו-100 מטר המיכל מולא בתחנת הדלק שממול.

שאלתי אם אני חופשי ללכת והנציג אמר שכן.

חזרתי למוסך, ושהעביר בעל המוסך את כרטיס האשראי שלי, קיבל הודעת חסימה. הוא התקשר לברר, ונמסר לו שחברת שלמה sixt הטילה עיקול בסך 3000 ש"ח על הכרטיס.

כאן החלה סאגה של שעה וחצי, שיחות טלפון לסניף ברח  המלך דויד ולסניף בת"א. בתחילה עוד טענו נציגי החברה שהמיכל לא היה מלא לגמרי, ושעלי לשלם 80 ש"ח עבור הדלק החסר.

לאחר כשעה ומספר רב של שיחות עם מספר נציגים, וכשהבינו שזה טיעון חלש, החלו פתאום לומר שעליהם לחייב אותי (או את המוסך) על איחור בהגעה (עד אותו רגע איש לא הזכיר נושא זה) או על קילומטראז עודף (גם את זה אף אחד לא אמר עד אותה דקה).

בברכה,
ערן עציון



חברת YES למשל
YES
אנחנו לקוחות יס כבר יותר מ-4 שנים, לפני כ-9 חודשים עברנו דירה וגששנו בין חברות הכבלים הקיימות בכדי שנישאר עם יס היא נתנה לנו מחיר מאוד אטרקטיבי כ-189 ש"ח למשך שנה עם התחייבות אך ורק מצדנו.

בכל התקופה האחרונה בה אנו מנויים ליס החברה העלתה באופן קבוע את הסכום עד כדי כך שאנו משלמים בכל חודש יותר ויותר .

התשלומים אינם עוקבים וכל חודש אנחנו נאלצים לקיים שיחות טלפון בקשר לחיובים התמוהים , השיחות הללו גוזלות מאתנו המון זמן וכן עוגמת נפש .

אין באפשרותנו להתנתק כי יס טוענת שאנחנו התחייבנו כלפיה לשנה למרות שלא חתמתי על שום חוזה וכן לא נאמר לי שאם אקח את העיסקה הנ"ל אני אחוייב לשנה .

אנחנו מרגישים כשבוי מלחמה של יס ממש לכודים בתוך הסכם חד צדדי וחשבון הבנק שלנו פרוץ לכל חברת יס וגחמותיה .

האם חברה בסדר גודל כזה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה על חשבון האזרח הקטן ?


OLSALE
באתר במדור כלי עבודה מפורסמים שני חרמשים חשמליים לקיצוץ קנטים המשווקים ע"י חברת מוצר 2000, פניתי ישירות לחברת מוצר 2000 ונאמר לי שאין להם כלל את המוצר וגם לא יהיה בעתיד, שאלתי מדוע הם מפרסמים באול סייל ונאמר לי שאם אזכה יתקשרו ויודיעו לי שאין ולא יהיה את המוצר. פניתי לאול סייל ושלחתי להם מכתב עם תוכן השיחה שלי , עד היום המוצר עדיין מפורסם, מאולסייל לא נעניתי לתשובה.


GETIT
ב-21.2   נכנסתי למכרז בחברת גט- איט על מנת לקנות מכונת גילוח. זכיתי במכונה במחיר יחסית נמוך ויחד עם משלוח זה יצא 148שקל.

עד היום לא קיבלתי את המוצר. התקשרתי לגט איט אינספור פעמים ודיברתי עם בחורה בשם אריאלה אשר הבטיחה שוב ושוב שתבדוק את הנושא, אפילו נתנו לי את הטלפון של הספק שאדבר איתו באופן אישי. הספק מצידו טרח להסביר לי ש "המכירה מבוטלת"... פשוט חלה טעות... והאשים את חברת גט איט שהעלתה בטעות מכירה שלא בזמנה.

לא ממש הבנתי את התירוץ אבל מה שכן הבנתי הוא שהוא מנסה למרוח אותי ולא מתאים לו המחיר שבו נסגר המכרז. מאוחר יותר משיחות שניהלתי עם אריאלה מגט איט נמסר לי שגט איט מחייבים את הספק לשלוח לי את המוצר כי אין דבר כזה אצליהם והם פשוט לא יעבדו איתו. עם כל הרצון הטוב של גט איט - עדיין לא קיבלתי את המוצר ועברו כמעט חודשיים. יש לגט איט את כל השיחות שלי איתם מוקלטות.  חשוב לי לציין שהמכרז התבצע באמצע היום לכל הגולשים הייתה גישה אליו (נראה לי שאפילו הגעתי לשם דרך "זאפ").

אני מרגיש שמנצלים אותי בתור צרכן שקל לנפנף אותו ולטרטר אותו תתקשר לכאן תתקשר מחר... תוך שבוע זה יגיע... מדהים כמה כוח יש לחברות הללו וכמה אטימות. תחשבו לכמה לקוחות זה קורה והם לא מדווחים על כך.  פשוט לי יש סבלנות וזמן ואני לא מתכוון להניח להם.


מחלבת שוורצמן - מושב בת שלמה

אני ומשפחתי בילינו ביום טיול בצפון ונכנסנו לבקר במושבה בת שלמה. נכנסו למחלבת שוורצמן כיוון ששמענו שיש שם גבינות מציונות, אכן הגבינות היו טעימות וגם הזיתים. כשביקשנו חשבון התפלאנו לשמוע כי על ארוחה בוקר כפרית של 4 אנשים כולל שתיה נאלצנו לשלם 256 שקלים. נתנו ויזה אך הוא אמר שאינו מקבל ונאלצנו להפרד מהמזומן.

כשיצאנו נתקלנו בבחור בן המושבה אשר סיפר לנו כי מחלבת שוורצן איננה מחלבה אלה קונה את הגבינות ממחלבות השומרון בבינימינה והוא רק מדביק עליה תווית שונה וכי המחיר הוא פי 3 ממחירה האמיתי. כל כך התעצבנתי שביום א בבוקר צלצלתי למחלבה לקבל את תגובתם והם אכן אישרו כי מר זיו שוורצמן קונה מהם גבינות ללא תוויות ומדביק את מדבקות בעצמו.

אני מרגיש עוגמת נפש בושה וגזל מצידו ואינני מבין כיצד נפלתי בפח.



תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

להגשת תלונות נוספות כנסו למשטרת הצרכנות


צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...