פטור מהתור: אל על התקינה בטרמינל 3 עמדות בידוק עצמי
העמדות, המאפשרות לעבור בידוק ללא תור, מיועדות בשלב זה רק לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על ולנוסעים שטסים עם תיקי יד בלבד
דפדף בכלכלה
אלכס דורון 24/5/2005 9:10
בימים אלה התקינה חברת אל על בטרמינל 3 בנתב"ג את 3 עמדות השירות העצמי הראשונות בארץ. העמדות, המאפשרות לעבור בידוק ללא תור, מיועדות בשלב זה רק לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על. כמו כן, השירות מיועד לנוסעים שטסים עם תיקי יד בלבד.
המשתמשים בשירות יכולים לבחור בעמדות השירות העצמי את מקום הישיבה במטוס,ולהנפיק לעצמם כרטיס עלייה למטוס ללא המתנה בתור. עם ההגעה לעמדת הבידוק מזדהה הנוסע באמצעות כרטיס מגנטי ודרכון. על-ידי הקשה על מסך המגע בעמדה, הנוסע בוחר מקום ישיבה מועדף ואף יכול לשדרג את הכרטיס תמורת נקודות. בסיום התהליך מודפס כרטיס העלייה למטוס ומונפק מיידית לנוסע.
כיום, אל על היא חברת התעופה היחידה שמספקת שירות מסוג זה לנוסעיה המתמידים. העמדות סופקו על-ידי י.ב.מ ישראל. בכוונת אל על להתקין עמדות נוספות בכל נמלי התעופה בהם היא פועלת.