קוקה-קולה משיקה מרכז מבקרים בבני-ברק
חברת המשקאות הבינלאומית השיקה את מרכז המבקרים בהשקעה של 2 מיליון דולר. יציגו לילדים את התפתחות המשקה התוסס לאורך השנים
מרכז המבקרים, המתפרס על-פני 650 מ"ר במפעל בבני-ברק, כולל 10 אולמות באמצעותם מנסה החברה להעביר חוויה סנסורית לתלמידים. המיצגים כוללים בין היתר היכל המדמה ריחוף בבועות קוקה-קולה באמצעות סרט תלת-מימדי, פחית קוקה-קולה ששימשה אסטרונאוטים בחלל ואוסף של 1,800 פחיות מ-63 מדינות.
אורלי קליין –דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה סיפרה כי "מרכז החושים של קוקה-קולה הינו עוגן חשוב שיוצר מפגש אישי
ומרגש עם הצרכנים ובאמצעותו ניתן להעביר באופן חוויתי את ערכי המותג".
גל ילוב, מנהל מרכז החושים של קוקה-קולה סיפר כי "קיבלנו מאטלנטה בהשאלה ל-3.5 שנים פחית קוקה-קולה נדירה שפותחה בשיתוף נאס"א והוטסה לחלל תוך התאמתה לאסטרונאוטים של מעבורת צ'אלאנג'ר. כמו כן, נציג במרכז החושים חומרים אותנטיים מימיה הראשונים של קוקה–קולה ואוסף פחיות של האספן רונן ליבסקי, שתר אחר פחיות מיוחדות בכל רחבי העולם, ותרם למעלה מ- 1,000 פחיות קוקה-קולה מכ-62 מדינות".
מרכז המבקרים פתוח בימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00. הכניסה הינה מגיל 8 ומעלה ועלות הכניסה היא 15 שקלים.
לביקור וירטואלי במרכז צפו בסרטון המצורף.