גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שוקו בקרטונית

טרה מחליפה את שקיות השוקו המסורתיות בקרטוניות, במטרה ליצור בידול מול המתחרות

איילה הורביץ | 28/5/2006 11:58 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מחלבת טרה יוצאת במהלך בקטגוריית משקאות החלב לילדים, בהשקעה של כ- 250 אלף דולר, ומשיקה שוקו בקרטונית אשר יחליף את השוקו בשקית, אשר יורד מהמדפים.

במהלך זה מקווה טרה ליצור בידול ממתחרותיה, יטבתה ותנובה אשר מחזיקות ברוב הקטיגוריה של מוצרי השוקו בשקית. זאת לאחר  שנתח  השוק של טרה בקטיגורית השקיות הבודדות ירד באפריל 2006 ל- 1.5% בלבד בעוד יטבתה מחזיקה 51.2% מהשוק ותנובה עלתה ל- 42%.

לאריזת הקרטונית 225 מ"ל פקק המאפשר פתיחה חוזרת, והיא ממותגת בדמויות טום וג'רי, המובילים גם את עיצובי מעדני החלב לילדים של המחלבה. בנוסף יועשרו משקאות החלב לילדים בסידן וויטמין D.  לדברי החברה, כמות הסידן באריזת משקה של 225 מ"ל מהווה כ- 42% מכמות הסידן היומית המומלצת לילדים בגילאי 4-8.

לדברי הראל חייקין סמנכ"ל שיווק
טרה: "מחלבת טרה בחרה להשיק מוצרים חדשים עם תוספות בעלות תרומה תזונתית הפונה למכנה משותף רחב ביותר. במהלך הנוכחי פונה טרה לעולמם של הילדים ומציעה סדרת מוצרים טעימים ובריאים".

חייקין הוסיף כי רמת המחיר של משקאות החלב החדשים בקרטוניות דומה לזה של השקיות. מחיר קרטונית שוקו 225 מ"ל יהיה 2.04 שקלים, ומחיר קרטון שוקו 2 ליטר יהיה 14.7 שקלים.

קטגוריית משקאות החלב נאמדת בכ-350 מיליון שקלים בשנה,  ומתחלקת לשקיות, מארזים משפחתיים ובקבוקים/קרטוניות לשימוש אישי (על פי נתוני סטורנקסט). טרה מחזיקה כ-5% מקטגוריה, כאשר שקיות השוקו מגלגלות כ-127 מיליון שקלים (36.5%) מהקטגוריה. 

המארזים המשפחתיים מגלגלים כ-133 מיליון שקלים (כ-38% מהקטגוריה) ואילו המארזים האישיים מגלגלים כ-91 מיליון שקלים (כ-26% מהקטגוריה).
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים