שף דיאטתי
בעקבות המתחרות: ישראל אהרוני יכין לבורגראנץ' קו מוצרים בריאותיים
בכך מצטרפת הרשת למתחרותיה בשוק, מקדונלד'ס וברגר קינג, שהנהיגו בשנים האחרונות קו מוצרים בעל גוון בריאותי. את השינוי בגישה של בורגראנץ' ניתן לייחס להחלפת הבעלות על הרשת, בעקבות רכישתה על-ידי איש העסקים יוסי חושינסקי לפני כחצי שנה.
לצורך ביצוע המהלך
חברה הרשת לשף הסלבריטאי ישראל אהרוני, שפיתח עבורה סדרת סלטים שימותגו תחת השם "ראנץ' שף", ובהם סלט אסיאתי, סלט ים-תיכוני וסלט טונה.
אהרוני הסביר כי המשימה העיקרית שעמדה בפניו היתה לצמצם את הפער בין השף למהנדס המזון, שאמור להעביר את הסלטים לצורת ייצור תעשייתית. לדבריו, ההבנה ושיתוף הפעולה בין השף למהנדס המזון היא חשובה ביותר.
הרשת מפעילה כיום 70 סניפים, מתוכם 12 סניפים בזכיינות.