גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


"לא להאריך את רשיון ערוץ הקניות"

לטענת ארגון אמון הציבור, עשרות תלונות שהתקבלו נגד ערוץ הקניות חושפות התנהלות צרכנית פגומה והטעיית צרכנים. ערוץ הקניות: השירות שלנו הוא הטוב בארץ

איילה הורביץ | 28/2/2007 15:10 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ארגון אמון הציבור טוען כי אין להאריך את רשיון ההפעלה של ערוץ הקניות, עקב התנהלות צרכנית פגומה של הערוץ והפרה גסה של תנאי הרשיון. הארגון העביר היום (ד') את עמדתו, במסגרת השימוע שעורכת המועצה לשידורי לווין וכבלים בנושא, וכן העביר המלצה לשר התמ"ת.

באמון הציבור מדווחים על עשרות תלונות שהתקבלו נגד ערוץ הקניות, אשר בעקבותיהן הכין הארגון דוח בקרה על התנהלותו הצרכנית של הערוץ, הכולל ליקויים ובעיות עקרוניות שנמצאו בפעילותו. לטענתם, ערוץ הקניות לא נתן מענה לדוח, אשר נשלח בחודש דצמבר 2006.

דפוסי הליקוי העיקריים העולים מהדוח הם הטעיית צרכנים - הפרת התחייבויות למתן מתנות, אספקת מוצרים פגומים, אספקת מוצרים באיחור, אי התאמה בין מוצרים שהוזמנו לבין המוצרים שהתקבלו בפועל, חיוב צרכנים באופן בלתי חוקי חרף ביטול העסקה, ושירות לקוחות לקוי. לטענת אמון הציבור, מדובר בהפרות שיטתיות הנמשכות שנים רבות, תוך פגיעה חמורה בציבור הצרכנים ותוך הפרה של הוראות הרשיון שניתן לערוץ הקניות.

לדברי אמון הציבור, "ערוץ הקניות פועל תוך ניצול משאב ציבורי ובחשיפה גבוהה מאוד לציבור הצרכנים. הערוץ עוסק
במכר מרחוק, פעילות שהיא בעלת סיכונים צרכניים גבוהים ורגישות צרכנית גבוהה. בנסיבות אלו ובהתאם לתנאי הרשיון, ההתנהלות הצרכנית של ערוץ הקניות חייבת להיות ללא רבב. ברם, בחסות רשיון ציבורי, פועל הערוץ תוך פגיעה בזכויות בסיסיות של צרכנים".

מנכ"ל ערוץ הקניות אורן ז'ורבין מסר בתגובה כי "המדינות של ערוץ הקניות היא הצטיינות בשירות, ולראיה - 80% מהמכירות בערוץ הן של לקוחות חוזרים. אנו קשובים לצרכי הלקוחות ועושים את המקסימום כדי להשתפר. הערוץ מוכר מאות אלפי מוצרים בשנה, והתלונות שהתקבלו באמון הציבור מהוות אחוז קטן מאוד. אנו עוסקים בשיווק ישיר ובמוצרים שהם עתירי שירות, ועדין מתגאים בשירות הטוב ביותר בארץ. לגבי הדוח שהעביר אמון הציבור - הם קיבלו מאיתנו מכתב תשובה מסודר לגבי כל הנושאים שהעלו בדוח, ואנו משתפים עמם פעולה בדרך קבע".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים